2010. május 5., szerda

Tudják sokat szoktam gondolkozni, akármiről úgysem emlékszek rá estére mégis mikor miről ,vagyis nem mindre. De most támadt az ötletem ebben a minutumban hacsak nem telt el azóta pár perc, hogy összegyűjtök ide olyan szavakat, amiknek a keletkezésére magamtól jöttem rá és szerintem így is történt a születésük. Még érdekes kis mellék sztori is járul némelyik mellé.

Felhő: fel hő, vagyis a felfele száll hőből képződik a felhő, amit aztán így összetettek és megszületett eme gomoly szó.

Ásítás: Á-sítás. A dolog végzése közben szánk olyan formát ölt mintha azt mondanánk Áááááá. Vagyis amikor fütyülünk, akkor O-sítunk.

Művész: Mű-vész. Egy kedves ismerősöm szerint nem, "valójában a művész olyan mint a fogász a vadász a horgász
műv ész
vagyis műveket hoz létre művekkel foglalkozik"
Szerintem meg mű vészt csinál.


Öhm és most itt meg is rekedek azt hiszem. Nem akarom de más nem jut eszembe ,pedig volt még.

R.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése