2010. május 25., kedd

helyzet:

Sajnos a játék holnap jön ,váratlanul átkellett tennie az eladónak az átvételes találkozást. Én meg még mindig Kalleena-val küzdök ,de már egészjól kiismertem, sőt csaltam is hogy kipróbáljam milyen de nem tetszett a dolog ,rossz érzést keltett bennem az hogy csalókóddal lett újra homokom ,viszont utánanéztem másnak is, tippeket találtam rá hogyan könnyebb legyőzni, használom a tippet mert jó tipp volt ,és már kiismertem hogy hogyan szokott támadni Kalleena, úgyhogy mostmár majdnem megvolt ,de még nem az igazi. De érzem hogy maholnap az egésznek vége lesz, lehet hogy tévedek de szerintem már közel a vége.
Most az imént majdnem az egész mcFarlane figuralistát végignéztem hogy melyikek kellenének egyszer majd. A kedvencem a Farkasember.


R.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése