2010. május 25., kedd

ezen bejegyzés készítésének a végekor de ja voum volt

Nos. Egy kis evolúció az általam ismert Price-okról. Úgy valahogy. Ma sokat játszottam sokmindenen ,csak azért hogy fényképezhessük a szórakozást.

Ezt ma töltöttem le a számítógépre:

Ezt a változatot kettő hete még nem is-mertem.


Ez pedig a Nintendo-s változata az elsőnek:

No vajon hogy végződött a párbaj?
(Török: 4 ; Price: 1) ohóóóóóó hallej! Huhu! -ünnepp-


Ez a jó öreg Warrior within amit már napok óta űzünk ismét (Playstation 2):

Itt épp Kalleena-val beszél a harc közepette..
Igen még mindig 0 Price részéről. Ejhjj.


Végezetül Donnie Darko, akit a tévéből sikerült elkapnunk:

Nekem ez volt az első.
Mármint Prince of Persia film. Nem tudom készült-e már belőle régebben film.


Ezen Price-ok ismertek előttem. Hi hi hi there my little drugies!!

R.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése