2010. május 30., vasárnap

huhu a KISS-en kívül mást is kaptam gyermeknapra, éljennn ,a démonos könyv utolsó részét, remekjó mukakká. Most mennem kell ,de majd jövök.
Mostmár nem Kalleena ellen küzdünk, hanem egy troll ellen. Elég gáz. Magunktól rájöttünk hova kell menni ,de mostmár tudjuk internetes tippek és segítségek után nézve hogy mit kell csinálni és hogyan, továbbá youtubeon is láttuk hogyan csinálják ezt a részt. Ennek ellenére nekem továbbra is nehzséket okoz az, hogy nyugodtan kell és lassan, mint a falról falra ugrást. Azokat én sose tudom. Kapkodok és sietek és a lassú dolgokat elrontom emiatt. Bárcsak jó lenne a számítógép videokártyája. Akkor egyszerre négy féle Prince of Persia-val játszanék, ha nem öttel. A gépen játszhatnék a színes ,régi verzióval, Nintendo-n az első félével, gépen a Sands of time-mal ,Playstation2-őn a Warrior within-ben megölném becsületesen Kallenaa-t, és szintén Playstation2-n a Two thrones-al. Nem úgy játszanék hogy egy időben az összessel ugyanakkor, olyan mint a könyvolvasás hogy nem csak egyet olvasok. Most mondjuk egyet olvasok, két könyv létezik amit félbehagytam, az angol Darren Shan egy, és a Parfüm. Parfüm-nél túlságosan éreztem a szagokat és rosszullettem az illatozó csecsemő leírástól, az angol Darren Shan-nál pedig gyötrelmes angol tudásom tett be.
R.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése