2010. május 2., vasárnap

elmúlt idők

Rengeteg dolog történt a héten, többek között végre végetért a tanítási időszak, mostantól a vizsgákra kell készülni, ami jó is meg rossz is. Nem írhatom le a terveimet mert ultra védettek ,elromolhatnak ha kiadnám eme bizalmas információkat.
Remek eredményekkel zártam amit lehetett azthiszem, fejlődőképes vagyok több tanár szerint is, még egyszer ennyi év és mesterszinten teljesíteném amit elvárnak. Na sebbvarr.
Pénteken édes sós öcsém ballagott, szombaton családi összejövetel volt a nagynéném csodás nyaralójában, gyönyörű a környék és a ház is. Isteni a berendezés, csodálatos minden, séta közben láttam egy siklót ,drágaság volt ,azt hittem nincs feje, meg hogy csak egy locsolócső ,de megpiszkáltam a sétára vitt colstokkommal és arrább kúszott, hálistennek anyukámnak még volt ideje lefotóznia nekem a kicsikét.



kicsit morbid az a szemét szöveg a sikló alatt.
hupsz XD

Vasárnap pedig Óbuda napra mentünk, megnézni a Langaléta garabonciásokat. Nagyon tetszettek ,eddig csak egy gólyalábas társulatot, a Naptársulatot volt alkalmam látni ,de mostmár nem. Ügyesek voltak. Idehaza megnéztük a héten megérkezett vaterás nyeremény Ollókezű Edward dvd-met, jó minőségű volt ,az extrák is, csak kicsit fura a spanyol reklám külön részleg ,na mindegy. Szinkronizálva nem is volt, de felirat igen sokféle. Remekmű. Valamint ma véletlenül kiderült számunkra hogy este leadják a Beetlejuice-t, amit nagyon várok már! Sajnos nem tudom felvenni de mindent megpróbálok hogy mégiscsak sikerüljön. Hátha hátha. Na ennyit mostra. Páp.

R.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése