2010. május 21., péntek

Prince of Persia

Akármennyire is akarják a magyar fordítók én nem fogom a magyar címen nevezni a filmet. Így szoktam meg azon mini játék ismeretem óta amióta ismerem. Emlékeim szerint mg az általános iskolai számítógépeken játszottam vele ,vagy ha nem is ,ismertem és láttam. Majd Nintendo-ra megvettük, nehéz volt nekünk de még ma is megvan és működőképes. Aztán kijött ez a modern, menőn falon futó, vicces változata amiből most ez a film készült Donnie Darko-val mármint ezzel a Jake Gyllenhaal-lal (csaltam a név leírásakor itt van mellettem a dvd, ehehh) Már amiatt hogy az ú verziót ismerem, így is úgy is, mármint egyik része számítógépes játék formában, másik része Playstation kettőre van meg és amennyire tudom játszok is rajta. (primitív irányítása miatt elég összevissza nyomkodni a gombokat és olyan trükköket tud hogy hűű meg áá) Na szóval a másik ok amiért érdekelt a film az Donnie Darko volt, végre más filmben is láthattam. Itt remek volt, mai modern technikának hála, talán először és utoljára hálálkodom a modernséghez, nagyon látványos és tetszetős, a játékhoz hasonló ugrásokkal, trükkökkel tarkított volt a film. A film jó volt,habár nem sok jót olvastam róla, nekem tetszett, a végére mindenki szimpatikus volt még a nő is aki kezdetben idegesítően viselkedett. A játék köré nem tudom építettek-e ezzel új történetet, de hogyha igen akkor jó lett. Ha a játék egy az egyben ezen a történeten alapul (amit kissé kétlek) akkor klassz ,de a játék amúgy is nagyszerű. Nem is kell játszanom ,elég ha unokatesóm játszik,mert ezt nézni is szeretem. Ez az a fajta játék,amit nézni is jó ,nem muszáj játszanod is vele hogy élvezd. Na szóval össze vissza de írtam a játékról is és a filmről is. Nem tudom ,mert tudásom iylen téren szűk ,hogy készült-e már belőle film ,de ez jó lett, igaz a végére már sokk volt a bájolgás és kicsit sok volt az ölelkezés is de ha nekik ez a jó akkor jólvan. Amint már írtam, amit ez a Price (ahogy én neveztem mikor játszok vele) művel a játékban azt a filmben is jól visszaadták. Ó és, kicsit tényleg majom feje van Donnie Darko színészének ,itt most jól társult hozzá a mozgás is. De nekem tetszett, igaz nem minden nézetből nézett ki jól ,de most úgyjárt ,mint a legutóbbi Sherlock Holmes. Maradjunk annyiban, hogy nem csak a képi világa meg a történet ismerése vett rá a film megnézésére. (Sherlock Holmes-t nem olvastam,nem is ismertem sose,nem szeretem a detektív regényeket, ennél a régi kor hangulatos megjelenése volt az elsődleges ami miatt érdekelt a film)
Én a magam részéről azt mondom hogy egyszer az eredeti változatból fogok készíteni egy filmet. Jó lesz majd. XD
Na ennyi mustra.

R.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése