2010. május 25., kedd

Helyzetjelentés:

Kalleena 9 pont
Price jelenleg 0 de dolgozom rajta hogy ne így legyen!

(tippeltem egy számot mert nem számoltam hányszor ölt meg) na meg hányszor lettem öngyilkos. Na mindegy fene, már több mint a fél életét sikerült levennem ,és volt hogy nagyon jól álltam életileg meg homokilag. Remélem a szomszéd unokatestvérem átjön és segít nekünk. Mármint mindig hárman játszunk, unokatesóm ,öcsém és én, de most már Price-t is számolni kell, hisz ő rajta keresztül játszunk mi.

Mint egy focimeccset ,úgy ezt a küzdelmet is kommentálni és bemutatni fogom. Készítem is a mobilomat hogy fotózzuk majd a harc alakulását. Ó igen. Na hamarosan visszatérünk! (most tényleg, nem úgy mint este mikor ugyanígy kijelentettem visszatérek még egy bejegyzéssel aztáán nem így lett)

R.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése