2010. február 15., hétfő

Nyolc..

.. leszakadt a polc!
De még mennyire! Ezt hallgassák, izé olvassák.
Ma hajnali négy óra húsz perckor arra riadtam föl ,hogy valami leszakadt. Zuhant ,esett. Azt is sejtettem, sőt mi több ,tudtam ,hogy mi. A Klasszikus játékpolc megadta magát végre a gipszkartonnak, Joey már sokk volt neki. Egy darabig csak a mitikus 69 darab anyaggolyó gurulását hallottam, végül kikeltem a vaksötétben és felkapcsoltam a lámpát két Batman között. A lávány borzalmas volt. SEnki nem sérült meg és csak egy cukros üveg törött el. Egy helyre menekítettem a túlélőket, meg a szilánkokat, végül visszafeküdtem. Nem tudtam már visszamerülni álmaimba, fél óra múltán ébrednem kellett. Mikor hazatértem, édes sós öcsém volt oly drágaságos, hogy összeszedte az üvegszilánkokat,kidobta őket a szemetesembe, szépen együtt leültette a túlélőket,vagyis a játékpolc tartalmát, és üzenetet is hagyott előttük hogy milyen látványfogadta őt midőn hazaért ésbenyitott felém. Nem hitte volna azt hogy nem tudom (mert hát tudtam mi történt ,felkeltem a zajra) hogyha megcsinálom, amit elis terveztem már ,hogy szikszalaggal közbeveszem a terepet, mint baleseti helyszíneknél szokás szokott lenni.
Sajnálatos mód arról nem tudtam ,hogy az Időutazók megérkeznek a Tudomány korába festmény is leesett. Valószínűleg az adta az utolsó súlyt a Klasszikus játékpolcnak a leszakadáshoz, ráadásul más dolgok is leverődtek mindez által ,Wonkához is beesett egy-két apróság, de mindenki jól van ,kivéve a cukros üveg ,és kettő vagy három eltűntet keresünk, még (mindannyian agyaggolyók) ,Reméljük a mihamarabbi előkerültüket.
Ennyi.
R.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése