2010. február 5., péntek

ma

Befejeztem a képregényemet. Egyenlőre még nem érzem hiányát. Fáradt vagyok, de örömmel vettem hogy a tervezés feladat egy stílus köré telepszik most. Kubizmus. Vinni kell majd képet ,amiből végül választunk. Én Picasso Harlequin-jét választottam.
Totál műveletlen vagyok, és csak azt ismerem,amiről tanultunk már. Illetve,úgyhiszem a szürrealizmust ismerem egészjól ,habár ez még nem volt tananyag,de már mindjárt jönnie kell, alig várom! A tanár nagyon jól tartja az óráit ,csak sajnálom hogy sietni kell hogy évvégére mindent átvegyünk amit kell. Majd magamtól kell tovább művelődnöm művészettörténetileg. Illetve olyan jó lenne ,ha én is benne lennék egy művészeti csoportban,mint annak idején a kubisták vagy a blaue reiter ,vagy a fauvok vagy a dadaisták. Igen most mennyit tudok sorolni ehehhe. Egy társaság aki egymással megosztja műveit, beleszól,segít. Néha erre gondolok ez de jó lenne ,néha meg hogy ne is lássa senki miket rajzolok. Mindenesetre műtermet szeretnék,ahol festhetek, jobban mondva kisérletezgethetnék a festegetéssel. Meg kipróbálhatnék mindenféle dolgot ,agyagozástól kezdve a festészeten túl a montázson át a makettelésen keresztül a vers írásig. Idő és kedv kérdése az egész. Jelenleg nem dolgozok semmin,mióta a Joe-k-at befejeztem. De majd jön az újabb elfoglaltságom, vagy valaminek a varrása vagy újabb képregény. Majd elválik.
Tegnap egy osztálytársam azt mondta dadaista vagyok ,azóta sem tudom gúnyból mondta-e vagy csak simán viccelődött ne adj isten komolyan gondolta. Különösebben nem is érdekel a dolog. A művészet is egy olyan dolog, amivel úgy vagyok hogy bárcsak művész lehetnék, illetve nem akarok művész lenni. Lehet hogy van aki nagy mű-vésznek tart, vagy álművésznek vagy igazinak, de kinek mi megy el már művésznek, mindnekinek más és más megy már a művész megnevezésbe szerintem. Illetve, Shakespearre után szabadon jött az a megjegyzésem ,hogy Az élet maga művészet és mindenki művész benne a maga módján.
No ennyi volna.

R.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése