2010. február 7., vasárnap

Most látom csak hogy az előbbi bejegyzésem a bűvös 69-es számjegyet viselte. Mukk.
Nos, a hetünk zavarodottan telt el ,reéljük elfelejtjük ,leírni meg nem akarjuk. Vicces ez a többesszámosdi, néha már magamban is így beszélek. Érdekes.
Nem akarunk untatni semmit és senkit, elég ha msnen untatjuk az ismerősöket. Sokat tűnödtem feltegyem-e azt, amit régen terveztem már blogra, még mielőtt írni kezdtem volna ide már azelőtt. Még a pokoli gimnáziumi évek idején.
A terv úgy nézett ki, hogy egy bejegyzés szólna arról, amikhez a magyaroknak is közük van, egy kis lista mi mindenben voltak ott magyar származékok. Hát ,régen gyüjtöttem már össze hozzá az anyagot ,hát most levetem itt.
Egyszer majd lelkes tök idegen blogolvasók is rámtalálnak,és akkor semmi.

R.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése