2010. február 18., csütörtök

A gép haldoklik ,a réka pihen

Milyen igaz! Amíg a gép egyre szalmább, és egyre sokabbá sikerül bekapcoslni úgy ,hogy be is tölt a Windows ,addig én kényelmesen pihentem két napot itthon. Hupsz ez valami lógásféle tessem mondani? Nem dehogy, pihenésre volt már szükségem. Bizony.
Bear Grill akárhogy is kell írni a nevét ,egy állat. Tetszik a műsora. Nem értem minek kell kiakadni azon ,hogy megvan rendezve a műsora, ma már minden megvan rendezve, akkor ez pont mért ne lenne? Áhh az emberek hülyék. Most épp felháborodásom van egy újság iránt, hogy miért nem képesek utánajárni annak, amit leírnak!? Kiadják hibásan? Könyörgöm, ha valamit nyomtatásban ,többezres példányszámban leközölsz, akkor nyílván utánanézel a leírtaknak. De nem ,ők nem úgy tűnik hogy ezt ették. Én se tudtam ,hogy Shiva férfi vagy nő, már összezavartak a nőies isten ábrázolások, de az már kicsit ,nagyon! sok ,hogy istennőnek mondják ,azt az istent ,akinek pont a fallosz a jelképe.. Ugyanis mi nekünk gyanússá vált a dolog és utánanéztünk. Bekellene szólni az újságnak. Emlékszem ,egyszer egy nyálmagazinnak mert valaki beszólni, a helyesírási hibák miatt, ugyanis nagyin igaza volt ,tele van elgépelésekkel és hibákkal a leközölt anyag, ami szintén gáz egy sok példányban megjelenő magazintól. Erre ők ,mit csináltak?? Leközölték a levelét az ovlasónak, kijavítva benne olyan semmi hibáit ,hogy a hsm az Hsm ,a szóköz elé vesszőt kell tenni satöbbi. Szánalmas. Gyerekes. Egy nyálmagazin csinálta ,de akkoris szarma nagyon, micsoda viselkedés botrány. Ma már mindenki hülye sajnálatos mód. Nagyon kevés az épeszű kivétel.
Más; édes öcsémnek ma fényt derítettem a Joe Jonas ábrázolásaimról. Elárultam neki a titkosan felbukkanó homi utalásra hajazó rejtett elememet.
Illetve ma végre hallhattam Gene Simmons-t ahogy magyarul beszél. Mit ne mondjak eléggé töri, de szép dolog ,hogy fél magyar részére megtanult magyarul és nem felejtette el, hisz tudjuk mily nehéz nyelv ez a mienk.
Megint más; hömm. Mit írhatnék még. Nem történt semmi különös. Sajnos a Sólyomisten nem fejlődött tovább. Még.
Ma lezúdult egy kisebb adag hó és egy palack kóla a tetőről. Vicces volt. Sosem volt még alkalmam ilyen jellegű vicces eseményben.
Holnap már megyek iskolába ,rövid nap lesz és talán még nem jött el a szürrealizmus ideje azon tantárgyból, mit művészettörténetnek nevezünk.

Rájöttem ,hogy mostanában nem eszek kenyeret ,csak szalonnával. Főtáplálékommá a kifli lépett elő. Ez van.

R.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése