2010. február 3., szerda

mérgező hírnév-verés

Disney méreg, Chanel csapda. Avagy, a Disney cég mérgének hatása a fogyasztókra ,illetve csapdája a felkapott kis sztárocskáknak.
Egy ideje már ,hogy engem is úgymond rabulejtett ez az újonnan jött tévéadó, a Disney Chanel. Szerény véleményem szerint a legtöbb műsoruk célcsoportja az énkereső kiskamaszok, illetve a fő-főbbszereplőkkel azonosulni vágyó fiatalok.
Mivel akadt pár ottani sorozat, amit már-már érdeklődéssel követtem, annak ellenére ,hogy tudtam csapda és még gyengének is találtam a poénokat, mondhatni hogy rendszeresen néztem. Nem akartam kísértésbe esni. Címeket most nem kívánok mondani ,de lehet hogy még meggondolom és egy-két címet mégis leírok, sőt miértis ne.
Elször Hannah Montana, egy kis tinilány, aki tehetséges énekesnő és álnévvel és álruhában sztár, mindennapjaiban hétköznapi tinédszer. Bizonyosan a legtöbb kiskamasz ifjú korában sikerről és imádatról álmodik, ami nem csak a játszott szereplőnek adatott meg,hanem az őt játszó kis sztárnak is,Miley Cirus-nak. (elnézést ,ha rosszul írtam,nem tudom a nevét hogy írják) Azthiszem sok kis Disney sztzár kikerült már a társulatból, Britney Spears példának okáért, nos nyálmagain függőségemnek köszönhetően igen jól informált voltam, és végigkövethettem Britney Spears leépülését, majd visszatérését. A vádakat, pletykákat ,mindent, amit állítottak róla asajtóban. Most, ugyan ez a sors vár olyan felkapott kis sztárokra, mint hajdanán őrá. Vagyis, felkapják, bezsebelik az általa hozott pénzt, majd teljesen kihasználva magára hagyják. Sajnos már most olyan híreket láttam egy-egy nyálmagazinban, hogy Miley Cirus kiborult. Várható is volt ,hisz ha igaz amit gondolok ,hogy ráhúznak egy szerepet, vagyis megszabják milyen legyen a külvilág előtt, csakis otthon lehet önmaga, és mindig úgykell tennie ahogy megmondták neki, akkor nem lehet sokáig bírni lelkileg az állandó színjátékot. Valamint, a hirtelen jött világhír, állandó fellépések és próbák, leterhelik az embereket, pláne az ilyen fiatalokat. Egyébként sem díjazom mások kihasználását,és nem tudom mennyire volt az ő döntésük,mennyire kényszerítették a szülők ebbe,de nem tartom helyesnek ezt a hatalmas mértékű kihasználást amit a Disney művel velük. Mintha amennyire bírja az ifjú sztár, addig csapolják és csapolják. Igazából fogalmam sincs mennyire van igazam, de leakartam már írni mit gondolok.
Selena Gomez, keveset olvastam róla, de aszerint őt nagyon sokan szeretik,és jó ember ilyesmik. De őróla is biztos sok gonosz pletyka terjeng, hisz aki egyszer ismert lesz, arról előbb-utóbb gonosz hírek is szárnyra kapnak. Egyébként sem hiszek el mindent,amit a neten olvasni. Minden csak állítás és senki sem tudja a valóság alapját.
Demi Lovato, ő is egy az áldozatok közül. Igazából egyiküket sem szeretem, mégis nagyon sajnálom őket, mert fiatalok és kezdetben lehet hogy még élvezték amit csinálnak,ami történik velük ,a munka ,a forgatások, lemez felvételek, első cikkmegjelenések, ruhák, pénz ,szinte csillogás, de aztán beüt a ménykő és fény vetül az árnyoldalára is mindennek.
Jonas Brothers, ők volnának, akikről bővebben is beszélnék, ugyanis felőlük vagyok a leginformáltabb.
Rajtuk kívül biztos vannak még felkapott kis tehetségek. Sajnos én azt sem hiszem el hogy valóban oylan tehetségesek mint amilyennek mondják ,állítják őket. Őszintén megmondom, örülnék neki ha alkalmam adódna, hogy egyik Disney által felkapott és híressé tett sztárocskával találkozhatnék,és beszélhetnék erről. Biztosan kötné a szerződés és nem mondhatna el semmit róla, de előbb-utóbb jó barátságba kerülnék vele és akkor kiönthetné nekem a szívét. Na a hiú remények ugye. Mindenesetre álmodozni szabad.
No szóval Jonas Brothers, ők is a tisztaság gyűrűsök között vannak ,mint mindegyik Disney sztár, és remekül kigúnyolta nem is őket, hanem magát a Disney vállalatot a South Park azon epizódja ,melyben a Jonas Brothers szerepel. (The ring)
Sok hír, és gonosz pletyka terjeng róluk is ,de nem akarok példározni, ők azthiszem a leghírhedtebb fiú Disney sztárocskák. Talán később még bővítem a bejegyzésemet. Mindenesetre mostra abbahagyom ,csak leakartam írni a véleményemet, igaz nem igazán sikerült, de mostmár van egy vázam. Sokmindenről akartam szólni és akarok még mindig ezzel kapcsoaltban. Majd egy eztáni bejegyzésben.

Nagy hibám hogy nem olvasom mindig vissza amit bejegyzésnek leírtam ,ha valakinek írott levél lenne ,vagy hivatalos közegbe irandó cikk vagy újság ,akkor természetesen nem így lenne. De így hogy magamnak szól kábé ,nem számít.


R.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése