2010. február 9., kedd

mategnap-maholnap

Fárasztó nap volt a mai. Végre volt mit csinálni gyakorlaton ,csak sokszor éreztem útban magam és elfáradtam ,mert azért volt mit csinálnom is.
Aztán sajnos meghíúsult a délutáni programunk ,csak a fele valósult meg. Jól elvoltunk feleimmel ,utána megállapítottuk hogy Margit félmezítelenül a híd aljábban csücsül ,illetve egyik keble önálló életre kelt és beúszot bólyának ,valamint elméláztunk mi lenne ha leszakadna a híd ,mivel eveznénk satöbbi. A villamoson megmutattam egy mutató pálcaként használatos ecsettel unokatestvérem egyikének a szörnyeket amik a csukló részben mozognak.
Hazatértünk is izgalmas volt, a futókat számoltuk és tűnődtünk mit művelhetnek éppen ,olyan volt mintha mi lennék a királynő (a busz) és a futk a dolgozók. Mókás volt a királynő testében mozogni és buborékot fújni. Hazatértünk és elköltöttem szerény vacsorámat ,idegrohamok közepette beszélgettem pár szót ,majd jöttem ide mert írni akartam ,meg is van hogy miről!
Herpeszt kapott a szám sajnálatos módon ,és hazafele ráeszméltem arra a tényre, hogy holnap megyek új személyit csináltatni ,vagyis herpesszel együtt leszek lefotózva ,és hacsak nem házasodok vagy váltok nevet, tíz évig rajta lesz ő is! A neve egyébként Anthony. Bizony. Vagy lehet Antonio is. Ahogy tetszik.
Nagyapám üzent hogy bizonyos pingvinek megjavítottak, majd felkerül róla is ez meg az. A bolhapiacon egész jó áron szemet vetettünk egy régi játékra. Egy elektromos pingvinre! Igaz, nem hat méteres ,és nem a tévé tetejére való, de akkor is remek darabnak bizonyult. Mint kiderült ,öcsém már nézte nézte, majd a figyelmemet a barátunk hívta fel rá, végezetül én vettem meg. Hatszáz forintért ,ami egy drága árus szerint igen jó vétel volt. Mukkak.
Ez pedig egy idétlen klip a J.O.N.A.S. sorozatból, a kedvenc részem ez ,bájos az egész. A Disney chanel valamiért azt hiszi jó az ha egész hétvégén ugyanazt a részt adják Szombaton kétszer ,vasárnap háromszor és akkor most kedden este is ez ment /megy pontosabban ,csak már negyedszeri meg sokadszori adáskor már nem néztem, de azért nesztek itt egy rész belőle. http://www.youtube.com/watch?v=aOD85HCjkUA Mondom vannak jó momentumok a sorozatban, például a huszas rész eleje ,mikor mindenki menőn zenél kivéve Joe-t aki az ágyon ugrál,a cipője lerepül és kitöri az ablakot, vagy amikor nyomoznak a beépített papparazzi után és helyszínelősen napszemüveget hord (szintén ki más mint Joe). Az az érzésem volt akkor ,hogy jól néz ki ,aztán rájöttünk miért éreztem így ,mert olyan nagy volt a napszemüveg hogy kitakarta az arca háromnegyedét és a vaskos szemöldökeit. És komolyan. Bekerülhetne a légynapszemüveg gyüjteményembe. rok is olyan bejegyzést is ide majd reeemeeeeeekk. Csak összekell szednem kik legyenek benne, majd öcsém akinek blogját a linktárban meglelitek ,segitségével összeszedem kik kellenek. (reklám vége)
Véget mára.

R.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése