2009. november 26., csütörtök

fogorvos

Ma ,mindenféle késés nélkül helytálltam a fogászati rendelésen.
Kiderült, hogy ami fogat lyukasnak hittem lyuktalan. Hogy ami fogakat gyöngének véltem, azok nem azok és kiesni sem fognak, a recésségüket helyrehozták,lecsiszolták vagy mi. Hátul találtak felül egy lyukas fogat. Amit kiis faragtak. A fogszakorvosnő már mondta hogy bead egy inekciót, mire én rémültem odakaptam a fejem hogy érzéstelenítő inekció kell? Ennyire fáj a tömés? Mondták hogy ez mondjuk nem mély lyuk. Kérdezték megpróbálják-e érzéstelenítő inekció beadása nélkül és én mondtam hogy igen. Kicsit féltem ,de nem akartam inekciót. Az sokkal rosszabb mint nélküle ,úgyhogy így is lett ,mondták emeljem a bal kezem föl ha baj van ,ha fáj. Így is tettem volna de semmi gond nem volt. Fájni fájt, de nem volt elviselhetetlenül vészes ,ráadásul a visszajelzésektől nőttön nő az egom és telve vagyok magammal hogy érzéstelenítés nélkül vállaltam. Bár még mindig nem értem mért olyan "bátor" dolog ez. Szerintem alap. A foghúzás na annál érzéstelenítsenek, mint a szabályozáskor kellett húzni akkor ,emlékszem miylen kellemetlen volt az az inekció! És a nem érzem a szájam dolog, meg a nyál ahogyfolyik és az a szörnyű savanykás kellemetlen íz! Na köszönöm nem ,fölösleges lett volna ehhez hasonlót éreznem egy vacak tömés miatt. Szép lett. És most fáj,de bizonyosan elmúlik, még szoktatlan és az a baja. Továbbá az orvosok gratulálltak afogaimhoz. Nagypapa mondta hogy képzelhetem milyen fogakat láthattak ezek a szerencsétlenek. XD na igen. Elégedettsggel telve távoztam a rendelőből.
Illetve befejeztem. A könyvet. Bemásolom amit egy kedves ismerősömnek írtam róla. "végetért a könyv és felemelő érzés volt. gyönyörű történet .film készült belőle ,de nem fogom fel hogy lehetséges ez. a könyv sokkal jobb. ez sokszor így van. ez a könyv nagyszerű történetet mesélt el. szép volt, izgalmas volt, eseményekben gazdag. egyszerűen letehetetlen ,megindító s elgondolkodtató. csodálatos mesés mit monhatnék még róla. gyönyörű volt." kicsit belekontárkodtam hogy ne teljes valójában köszönjön vissza amit írtam. Na de tényleg egy mesés gyönyörű, fantasztikus történet. Szégyellem magam amiért majdnem húsz évesen olvastam először. Bár a reggeli tanárnő akivel együtt utaztam késve és beszélgettünk, talán így elkerül mert soakt bszélek és mesélek és többé nem kell kényszeredetten társalognom vele útközben hanem olvashatok szórakozhatok XD ,szóval azt mondta nem szégyen. Kicsit megnyugodtam.
Nsos kedves híveim, ha vagytok, ó Joker és Joseph ti vagytok. És mostmár Atráskó meg Fuhur kedves mesehőseim ti is vagytok nekem egy szép szép könyvben. Mondanám hogy hordanék AURIN mintázatú nyakbavalót, de nem kell nekem a Fény ereje. A motívuma tetszetős. Na de száz szónak egy a vége.

-VÉGE-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése