2009. november 20., péntek

göárrrrg

Nem siekrült túl lennem a fogászati látogatáson, ugyanis kiderült rossz volt az időpontom. Ma mentem oda fél ötre, mikor tegnap kellett volna. Hupsz volt a javából. MOst újat kaptam kérésemre, jövőhét csütörtök fél hat, magamnak írom ide lne felejtsem ,így is azthittem már hogy jövőhét péntek, csak az órában vagyok biztos a napban azótasem. De inkább egy nappal előbb derüljön ki a tévedés ,mint egy nappal utóbb. :D Aztán aztmondja ma sajnos nem tudtam a bízarr dolgokróól társalogni ,mert drága osztálytársaimat joban lekötötte a műköröm készítésének művelete és így aki mesélhetett volna nekem, lévén nem tud két irányba figyelni, nem felém fordult. Mondjuk tegnap is olyan volt mintha csak bepofáztam volna a témájukba kettejüknek ,pedig igenis érdekel, még ha félek is az ilyenektől ,de hiszek bennük,mert voltak élményeim ,és szűk családi koromnak is votlak érdekes eseményeik, illetve egy kedves régi német tanárom is sok sok érdekességről beszélt nekem. Jaj az egy jó dolog volt a borzalmas négy középiskolai évemben. Néha gondolok rá hogy írjak neki,felvenném vele a kapcsoaltot újra. Jó volna megtartani az ismertségét, de nem akarok túlságosan belemerülni iylen dolgokba, ráadásul az egyik osztálytársam akinek érdekes életfelfogása elgondolkoztatott, rémisztően emlékeztetett apámra, ami kicsit nyugtalanított. Félelmetes dolgok jutnak eszembe róla. Jaj. Néhamagával ragad a fantáziám és oylankor nem mindig jó. ehehhehe mostra vége.


R.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése