2009. november 1., vasárnap

az emosok ,mint vírus

Láttatok már emost? Ugyan,ki nem.
Na de tényleg emost láttatok? Ugyanis mármaár nem lehet megkülönböztetni a fiatalokat és az emosokat! Bizony, az emosság vírus, és nagyon sok nem emos is úgy néz ki ,mint az emosok. Hogy miért? Mert az emosok magukévá tettek sokmindent. Én is emosnak tűnhetek mikor a piros-fekete csíkos pulóverem van rajtam ,kapucnival merrt fúj a szél. Vagy ha a hajam túl tiszta és fésült és nem pont középen van elválasztva. Na igen ,erről beszélek, hogy annyiminden számít emoscuccnak, hogy ha ebből valakin véletlenül több van mint egy ,akkor már simán emosnak nézhetik. Na de már nem is számít,mert ma már nincsenek antiemosok vagy tudomisén mi folyik körülöttem.
Ennyi volna az emosok vírusosságáról szóló véleményem nem szép formában megírva.

Illetve még annyit ,hogy ha emost látok akkor úgy érzem mintha szűkülne a nadrágm,mintha a csontjaim deforálódnának csámpásságra állnának, a térlátásom eltűnik, a hajam oldalra fésülődik, az arcom elkomorul, és egyre csak azt hangoztatom hogy car az élet car az élet ,és valamiért a magasból akarok fotózni magam cukipózban. Na ez a vírusosság,amit emos láttán érezni lehet. Veszély!

Illetve egy mókás párbeszéd:
Q. -Láttam ma egy emost a héven.
W. -Fiú volt vagy lány?
Q. -Mondom emos!


A tanulság,az emosok aszexuálisak,nemtelenek. Külön faj.

Viszlát! (az egész csak poén,nincs semmibajom az emosokkal, egyik képregény karakterem is emos és szeretem)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése