2009. november 15., vasárnap

hét

Lássamcsak mi volt most.
Pénteken nehéz utazások és eltévedések és magas hidakon való átkelések árán, végül sikerült megtalálnom az Ecseri bolhapiacot. Tettem odabent egy gyors kört, felmértem a terepet ha úgy tetszik ,s majd máskor többedmagammal fogok odamenni. Most csak Joseph és a meztelen Joker votlak velem, de ők elvileg mindig mellettem vannak. De ha elkezdem őket tényleg látni ,akkor őrültem meg.
A héten féltem az őrülettől ,de most elmúlt. Később majd visszatér eme aggodalmam, addigis hállelujja remek élet. Na de ,ezek után idehaza megnéztem a Dominonapot, felelevenítettem régi jó emlékeket ,és megállapítottam hogy Mr. Domino őrült, a teknitetétől kezdve az ötleteiig. Tetszik. Igazán szimpatikus ember. Nosztalgikus élményben volt részem, majd mielőtt még becsapott volna a napfelkelése, távoztam a gépről s mentem az ágyba. Másnap nem alhattam kényelmesen mert egy kedves barátommal elkellett mennem jópár helyre, ő hörcsögöt szeretne ,én leminget. Akkor láttam meg hogy árulnak egyik boltban lemminget nyolcszáz forintért ,ennyiért a hülyének is megérné ,és én normális vagyok szóval akkor már rögtön kettőt vennék ,mert a lemming egymagában nem érzi jól magát, társasági lény, majdnem mint az ember, csak ő kicsi ektrecbevan zárva ,míg az ember a Földre. Na de térjek csak vissza a lényeghez, megálmodtam milyen terráriuma lesz nagyobbacsa gekkómnak, illetve a kisebbiknek is kitaláltam. Majd majd majd. Ha saját lakom lesz. Valamint drága patkánykáim halála után felhagyok a patkánytartással, a foglalkozás miatt, amit és sajnos elhanyagolok, hiányozni fognak ,de szegénykéim alapból rövid életűek ,ráadásul a kajának tenyéásztés miatt túltenéysztettek és betegségre hajlamosak,így rövidke életük csak mégjobban megrövidül. Lelkileg nem bírnék elviselni több patkányka halált úgyérzem. Önző vagyok tudom. Így sok patkány elesik a megmentéstől ,és sorsával ér véget élete ,kígyó kaja lesz belőle. Rémes és én ehhez hozzájárulok így hogy nem lesz többet patkányom. Illetve, azértis döntöttem így, mert majd ha már felkészültem rá, örökbefogadnék egy drága teknőskét. Régi vágyam , és egy rágcsáló mellé többé nem akarok hüllőt. Inkább átpártolok a hüllők mellé, de a patkányokat továbbra is szeretni fogom és ők lesznek a kedvenceim ezekután is majd természetesen. Csak nem lesz. Helyette viszont lesz a két jelenlegi gekkóm ,idővele gy teknősbékám , egy régóta vágyott botsáskám, meg majd egy lemmingem. (hehhe ez is rágcsáló, de n em is a teknőssel egyidőben tartanám ,sőt nem is biztos hogy tartanék. Mindenesetre ,míg a jelenlegi drágáim élnek s virulnak ,addig egy botsáksánál többet nem fogok venni mi újabb állat lehetne.)
Hazatérvén elidőztem, feldobódott hangualtban takarítottam a drágáimnál ,megetettem őket és friss ivóvízzel láttam el mindenkit, majd kényelmesen, nem rohanva, idővel rendelkezve, pontosan úgy,ahogy előtte egy órával azt megsaccoltam Nagypapának ,útnak indultunk öcsémmel hozzájuk. Remek volt náluk mint mindig. Jót ettünk, beszélgettünk, LEGOZTUNK! Imádom. A legnagyszerűbb steampunk kastényt kezdtem el felépíteni ,illetve elláttam freak munkásokkal, őrült professzorral aki a vezető, illetve titkos robotlaborral ,félkész állapotú robotokkal,kiborgokkal ,még több munkással, freak és egyéb fura szerzetű munkásokkal. Másnap folytattam és a többiekhez képset az én építményem lett a leggigantikusabb. Nagypapa megis dicsérte. Remek volt. Továbbá előző nap nosztalgikus élményben volt részünk miután megtartottuk külön kis családi körben a nvnapomat, s Nagypapáék beharangozták ,hogy szabad a vásár a könyvek közt, mert sosem veszik elő őket és elvihetjük ami tetszik. Én leis foglaltam magamnak az összes Edgar Allan Poe kötetet (egy darab van tudtommal,azt) ,ha akad bármi Dali-s akkor azt is, illetve Freud-túl is vinnék valamit, akad bőven, lehet hogy az összeset vinni fogom. Továbbá van elképzelésem mi kellene még, majd egy másik alkalommal átnézem az összes könyvet és válogatok amennyit csak engednek. Csudaszuper lesz, csak lenne nagyobb könyvespolcom.
Ma idehaza rendbetettem a ruhásszekrényemet és megállapítottam remek steampunkszerű ruházataim is akadnak, illetve kicsi a szekrényem de sok a ruhám. Na de sebaj. A tévé persze megy, de sok a baromság benne.
Azt hiszem ennyi törént a hét végén velem. Remek remek.


R.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése