2009. november 1., vasárnap

Halloween

Noshát családi buli hamar lezajlott az ajándékozás. Remek volt ,jó volt minden. Ideges votlam és izugltam mint egész héten. A végén már menni sem akartam a steampunk Halloweenre annyira féltem. Ez persze nem múllott el. Nem tudtam feloldódni ,se elengedni. Végig merev votlam ,csendes, pár szót ha szóltam, azt is szeritnem halkan. Rettegve. Jól éreztem magam mindezek ellenére. Továbbra se tudom milyen az Ecseri piac felhozatala és árfolyama, mert akitől kérdeztem nem néz emilt vagy én nem tudom ,élőben meg nem láttam a steampunk Halloweenen mert dolga akadt és mennie keleltt hamar, szóval mire én késve betérem ő már messze járhatott. Nem baj, mástól is megtudom majd kérdezni ,mondjuk még nem tudom kitől ,mert másról nem tudok aki ismerné ama helyet. Na de erre fölösleges volna ennyisok bejegyzéssort áldozni.
A steampunk Halloween hangulata jó volt ,kár hgy kívülállókéént éreztem magam és nem tudtam vagy nem mertem hozzászólni a témákhoz. Örömmel vettem hogy jól érzik magukat a többiek. Néma votlam végül. Nem volt wcdugítós mese, sem zavart nevetés. A némaság lépett elő. Megérkezésemkor a kávézó előtt elkezdtem összecsukni a rollerem ,nem igazán sikerült ,de szerencsére kijött elém a kedves ismerősöm aki az egyedüli volt a steampunk társaságból,akit régóta ismerek és nem egyszer láttam már. Legalább megfoghatta kilós cuccaimat míg én megküzdöttem a rollerrel. Utána útbaigazított hol ülnek és wcre ment. Egyedül mentem oda az asztalhoz, bemutatkozást kértek ,nem tudom hogy kell ,mit mondhatok magamról ,de valami sikerült ,majd a főszervező bemutatta a többieket gyorsan ,utána folytatódott ami. Ettünk-ittunk,beszélgettünk. Remek volt tényleg ,még ha résztse vettem benne. Idővel majd elmúlik, ez csak a kezdetleges állapot ,lehetett volna rosszabb is. Mivel neveket nem írok ide nem tudom miért,ezért jelzőkkel illetem a résztvevőket. Mert így jó most nekem. Idővel másik asztalhoz kellett átülnünk, kistököt nem faragtuk ki végül ,de jókat játszottak a többiek az órás cuccaimmal. ALig várom hogy találjak még olcsó vekkereket hogy vehessek nekik is. Láttam mennyire tetszett nekik és boldogan adnék is ,csak amik ma nálam voltk azok egy játék részeit képviselték ,megvan melyikkel ki szokott lenni, ezért nem adtam oda semmit senkinek. De majd veszek csak nekik és adok csak nekik fogaskereket meg ami akad még.
Összességében jó volt ,röstelem a némaságom ,de ennek vége lesz majd.
Szívem szerint ma mert már ma van éjfél után majd fél órával ,elmennék a bolhapiacra szokásosan már-már. Habr sejtem nem lesz semmi újdonság a számomra, de hátha-hátha mégis. Majd még meglátom mi lesz. Szívesen mennék ,de lehet hogy egyedül kell mennem. Mert öcsém nem hinném hogy jönne, drága kedves barátomat meg csak smssel zaklattam ,ilyenkor hívni már nem fogom. Na de sebaj, majd legfeljebb megyek egymagam. Mondjuk akkor nem tudom ki fogja megkérdezni nekem az árakat. Ehhe huupsz. Na sebaj. Kedves barátnőmet is kérdezném jönne-e velem ,de már senki nincs elérhető állapotban és telefono ilyenkor nem folytatok kommunikációt. Inkább bevonzom hogy egyikük legyen még msnen most ,és akkor megtudom kérdezni nem jön-e el velem bolhapiacra. Mondjuk nem annyira fontos. Én se tudom még mit is akarnék.
És Istenem honlap iskola! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Visszakell rázódni ,neeeeeemm ááááááá neeeeeeeee ááááááááá réééééémes ,szörnyű, szenvedés. Mondjuk annyira nem is. Csak egy hét szünet után olyan fura lesz. Jaj Jaj Jaj Jaj JaJ JAJ JAAAJ

R.

Boldog Halloween-t!

Sajnálom hogy a nagy tök, akit Halloween-re termesztettünk ,nem lett kifaragva senki által és így módon egy faragatlan tök lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése