2009. november 2., hétfő

ez a ma egy remek nap

Hu ma jó napom volt. Még nincs vége, tán korai elkiáltani de akkoris jó volt.
Végre találtam valakit,aki most volt a hétvégén az Ecseri bolhapiacon és megszerveztüük hogy jövőhét pénteken iskola utáűn elmegyünk együtt oda! Juhhúúúú. Csak azt nem tudom belépő van-e. De majd tánanézünk. Ő csak úgy bement simán. Én viszont pár hete azt olvastam hogy van belépő. Na mindegy. Törzsvevő ismerősöm nincsen aki tudná erre a választ.
Ma végre szabad votlam, mármint iskolafelé és hazafele úton bőven volt időm gondolkodni ,a zenehallgatással elnyomtam a körülöttem levő ingereket, de nem a zenére figyeltem,csak kellett hogy valami elnyomja a zajt,az emberi beszédet,a mindent. Néha felfogtam hogy ó némár Hobo Torta megy hu de jó. Atán megint semmi és ó végetért a kazetta! Na remek remek.
Tegnap eltűnődtem ,hogy egy ismerős nem válaszol egy kérdést feltevő emailemre, vajon mert leszarja, vagy mert nem nézi a leveleit, vagy mert keveset gépez? Ha a legutóbbi,akkor tiszteletem. Már ha van gépe és internet kapcsoalta is hozzá és mégsem lóg rajta ,mint a géphez kötött ember az egyik rajzolmányomon. Illetve sajnálatos módon letörött a vékonyabbik csőtollam hegye. És nem mertem elmondani itthon ,mert bazidrága volt. Úgyhogy megpróbálom megjavítani. Remélem sikerülni fog.
Meg anyukám ajándékokért ostromolt hogy mit szeretnék kapni név és születésnapomra. Nem jutott eszembe hirtelen sokminden ,de ami beugrott azt mondtam. Öcsémnél van egy lista még nyárról. Majd megnézzük azt ,csak ő jelenleg nincs idehaza.
Na egyenlőre ennyit. Mert mennem kell wcre. XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése