2010. március 7., vasárnap

ma van idösanyám születésnapja

ezért visszatértem és írok a blogba ismét.

Na ja hát hogyis ne pff
a fenti gép, a drága köcs gép, aki aszobámban hál még mindig ,meghalt! Nem tölti be a windowst így most alenti, sivár ,fűtetlen, votlszobám területét betöltő gépes helyiségben kell lennem hogyha gépezni akarok, márpedig naponta szotkam emaileket nézni és msnen lenni különböző barátok miatt ,ráadásul nem beszélve az iskola dolgokról is ,igen. A blogra sok midnenről kéne írnom, az elmúlt hétről, a pénteki remek mozizásról ,a hétvégéről ,és az egyéb, például fürdés közben megjelent gondolataimról. Magamnak összeírtam sokmindent, és azthiszem holnap a lenti gépet fölviszem egy kicsikét és majd szokott ,kényelmes környezetben fogom leírni ,hogy mi volt mikor ,milyen. Mihamarabb jóvolna újból a saját zugomból számítógépezni, ahol meleg van!

Múlt hét vasárnap a drágalátos fönti gép úgy döntött megadja magát és nem tölti be a Windowst, azóta is remekül működteti ezt a rossz szokását. Lekellett költöznöm mikor a géphez van szükségem, vagyis fürdés és elalvás között, másfél-két órára. Nap többi részén ráse nézek és jó is ez így. Jobb kevesebet gépezni, bárcsak a fölösleges alapzörej tévézéssel is így lenne. Ha lenne zenelejátszóm, akkor jobban menne. Azt mondja ,pénteken moziba mentünk a legdrágább ismerőseimmel ,az Alice Csodaországbant néztük meg, ami igen kemény és lehúzós kritikát kapott az origotól, ám a Pesti esttől és Exit magazinok pozitivan vélekedtek róla. Engem nem érdekelt ki mit mond, a saját véleményemre votlam kiváncsi ígyhát a kritikákkal mitsem törődve csak mégjobban elakartam menni és megnézni a filmet. Hál istennek nem 3D volt ,aminek nagyon örültem ,mert nem bírom a 3D-t ,igaz eddig olyan menőbbnek mondott imaxos 3Dt még nem láttam, na nem baj adok neki majd egy esélyt és megnézek valamit úgy is. Iskolában aznap hamar végeztem és jóhamar a megbeszélt helyen voltam már. Aztán végre megérkezett a háromból az első alany akire várnom kellett úgyhogy elmesélhettem neki a saját általam kifejlesztett divatomat,amiről külön beszámolót írok majd.
Miután mind megérkeztek és a jegyeinket is kézben tartottuk, pisikéltünk ,és megvettük a fagyimat (erről is külön bejegyzés lesz fentebb olvasható) beültünk a legjobb helyre, a miénkre. A film ,hát. Erről is külön poszt vagy mi lesz olasható. Majd a hétvége. És utoljára aminek elsőnek kellett volna lennie az iskolai hét ezen eltelése.

R.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése