2010. március 7., vasárnap

a hét

Elkészítettem a régebbre kellett tervezés házifeladatot, amiről lehet hogy tennék fel képet ide, a gond csak az ,hogy a munkám belett adva és az iskolában van ,de majd megkérem had fénykényezzem le, Nagypapának akarom elsősorban a fotót.
Aztán aztmondja a hétvége ,siekresen felidegesedtem ismét. De ez már nem újdonság. Semmi küölönösebbet nem mondhatnék ,jó volt a szokásos hétvégi rutin. Imádom a szombatjaimat.

A most jövő héten terveim szerint mennék Aliz menüt venni ,ha még van. Továbbá antikváriumba venni Dali-s könyvet ,elkéne már egy újabb amit olvashatnék és amit a gyüjteményem részévé szentelhetnék ,na ne essek túlzásokba ,tehetnék. Valamint megnézni van-e valahol Híres festők magazin. Abból is Dali-s kéne, meg Lautretes nem tudom leírni, továbbá Abrinovicsról szeretnék többet megtudni, és az örök kedvencről akinek kis könyvét a munkásságáról az ágyamnál tartom mnt egy bibliát, Da Vinciről. Na ja én ilyen jóban vagyok ezen emberekkel ,hogy a vezetéknevükön szólítom őket többnyire.
Na de nem tartozik ide milyen jót tanultam művészettörténetből ,legyen annyi elég hogy a tanár előadásmódja nagyon jó ,és idehaza mesélek róla szeretteimnek ,blogon minek írjam le amit már elmondtak nekem és én is nekik. Na pá.

R.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése