2010. március 17., szerda

Öhm, a fenti gép még mindig rossz, vagyis úgy tűnik már csak a monitorral van baj! Nem részletezném mik történtek, unalmas és értelmetlennek tűnő dolgok tömkelege.
Viszont az elmúlt időben kísér a múlt! Előszöris egy középiskolai osztálytársam üzent nekem iwiwen hogy mi újság velem ,azóta levelezünk, fura de jól ellehet vele beszélni. Ma pedig egy másik szintén akkori osztálytársam bejelölt ismerősnek ,fogalmam sem volt róla hogy ő ott fent van.
Aztán megint élet elégedetlenségben szenvedek ,mert nem tudok haladni a betűírás feladattal, továbbá ma megtudtam mily kevés idő van hátra a tanévből ,aztán jönnek az évvégi majd a szakmabeli vizsgák, félek is meg nem is, örülök is a közeledő végnek, de akkor is tartok tőle mi lesz velem ,hogy fogom sikeresen zárni ezt az iskolát? Jaj a rettegő jövő hajjh.
Hétvégén családi összejövetel volt, mi a gép szerelésével voltunk el ,inkább csak szolidaritásból mint hozzáértésből. Nagy szerencsémre nagynéném által gazdagodhattam egy malacos órával, egy újabb feszülettel és egy nagyon ügyes ördög díszecskével, valamint a rég igért szalma szamárlóval. Nagy volt a feje, de letéptem, majd kiszedtem belőle a tömés nagyját, utána összeszűkítettem és visszavarrtam. Így lett a neve Don Corle One. Azt hiszem. A keresztapásról akartam elnevezni, most nem emlékszem mi az ő neve igazából.
Továbbá ma elolvastam az őrült naplóját Gogol-tól ,tetszett, az illusztrációk csodásak ,áhá valaki írt msnen azonnal rá figyelek de ezt még befejezem.
Ma pedig megtörént aminek megkellett történnie! Történelmi nap volt a mai! Teljes aktot rajzoltunk rajzórán, a bácsit, és ,szerintem ez igen szitkom-szerű helyzet volt már ,ÉN teljesen szemben ültem vele ,tök véletlen de így volt! Már beletörődtem a dologba, és nem borultam föl ,sőt a rajzom is igen jól indult de a hátterezést elszúrtam sajnos. Na majd meglátjuk hányasra értékeli a tanár. Ha jól tudom még EGY HÓNAP VAN HÁTRA ,utána JÖNNEK A VIZSGÁK! Jajajajajjajajajjajajajjjajjajajajajjaj ááááá
Ezzel zárnám mai soraimat ,
R.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése