2010. március 24., szerda

!

Köztudottá válik ,hogy rondán írok. Ez engem irritál ,hogy a képembe mondják ,hogy "de rondán írsz" ,kár hogy magamra veszem és bánt a dolog, különben ha merném visszaszólnék hogy "te meg de szépen írsz!" De nem merek. Soha semmit. Viszont kitaláltam valamit. Megtanulok újra írni. Szépen. Ugyanis ha akarok se tudok máshogy írni ,mint ahogy. Ezért, a régóta tartó időleges tanulásomat hasznosítom ,és megtanulok rendesen írni balkézzel! Gyakoroltam ,pedig már rég írtam vele, és azt hiszem általános iskolai szintű, ami számomra nagy dolog, lévén hogy rég gyakoroltam már. Szóval ez a nagy ötlet ,egyszerre teszem meg amit már régóta szeretnék ,és vele együtt az írásom is szebb lesz remélhetőleg. Ha nem, ez van, én mindent megpróbáltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése