2010. augusztus 23., hétfő

Végiglapozgattam blogom eddigi bejegyzésein ,köszönöm a pár kommentet ,örülök nekik XD
És igen, mindig van valami újabb "mánia" ,valami téma, emebr akirl többet írok, zért találtam ki azt amit már kitettem gépelés szerinti jobb oldalra, a mindenféle dolog (bejegyzés archívum, linktár, magamról információ) alá, a Legújabb kedvencem ,aki mint nem meglepő, Steve Valentine jelenleg.

Közlemény: gyűjteni fogom a sztárokkal való közös képeimet, már van kettő, egyik öcsém jóvoltából ,másik egy kedves ismerős ceruzájából. (igen én nekem csakis kizárólag rajzolt kép jöhet szóba, simán beadom a leszármazottjaimnak majd hogy ez így történt ,pózoltam én ezen hírességekkel mind, csakhát épp egy fényképezőgép sem működött ,viszont a közelben voltak tehetséges rajzművészek.

Valamint egy jó hír: ismét van jó kis felvizezett narancslé a Liidl-ben!

Más: szeretem a kekszet.




R.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése