2010. augusztus 27., péntek

Aminap

Emberek, aminap álmodtam életem legjobb álmát! Amit most igyekszem minél pontosabban visszaadni,majd egy ,az álom ihlette képpel lezárni a mesét.

A szobámban voltam. Ültem a patchwork takaróval védett ágyamon, az indiát is megidéző hárem helyzetet teremtő párnáim sokasága mellett. Valami feküdt az ölemben. A fejét simogattam, miközben édes szavakat duruzsoltam neki ,ilyeneket mint "De kis drága vagy." meg hasonló, kutyák felé intézett szeretetteljes mondatokat. Ezen a ponton úgy forgott a nézet, hogy láthatóvá vált, hogy az ölemben fekvő ,idáig nem tisztázott lény ,egy kecske. Lábaim a földön voltak ágyon ültemben ,a kecske fent feküdt az ágyon teljesen, az oldalán, én pedig simogattam a pofikáját. Eztán vált észrevehetővé ,hogy a kezemben egy vizes szivacsot, rongyot fogok, amivel a kecske lábait, patáit törölgetem. Nyilván éreztetni igyekeztem vele a szeretetemet és szándékom tisztaságát s jóságát ,azért nyugtatgattam a mosdatás közben. Végül még tisztábbá váltak a dolgok, és megértettem mi folyik itt ,a kecske azt akarta, hogy lakkozzam ki a patáját. Nos hát sajnos ezen a ponton felkeltem, pedig igazán érdekelt volna ,hogy milyen színű lakkot választott a kecske ki magának. Valamint részemről elgondolkoztató volt az is, hogy miből gondoltam hogy a kecske lakkoztatni akart.
Ennyit erről, életemben nem volt még ilyen álmom,amit nevetve mesélhetek el és jó érzéssel tölt el ha rágondolok.

Itt a kép amit ez ihletett, igen kiderül róla hogy már megint az általam felvázolt Steve Valentine firkát használtam éshogy nem tudok kecskét rajzolni ,de ez nem zavartatja magát előttem ,szóval íme itt van, tessék:





R.

1 megjegyzés: