2010. augusztus 14., szombat

uhh csoda!

Nem hittem volna ,de a Disney csatorna olyan sorozatot hozott létre, ami tetszik ,nem pedig unalomból ,haldoklásból vagy csak úgy nézem, hanem mert tényleg szeretem. 'I'm in the band' vagy a helyesre fordított magyar címe 'Benne vagyok a bandában', az alap sztori minden rock rajongó fiatal egykori álmán alapulhat. Maga a sztori, illetve hogy három már régi rocker ,rockegyüttes a főszereplő, engem már az odavonzott a tévé elé.
És milyen jól megcsinálták őket. Remekek a frizurák, a ruhák, a mozgások, a zene is tetszik (mondom én mint nagy zeneszakértő ugyebár). Ó és hát új szerelemem van, Steve Valentine a neve és szerintem már nem volt ismeretlen a számomra. És ó jaj angol, imádom az angolokat ,utálom az amerikaiakat kábé. És ő zenél színészkedik és még mágus is! (wikipédia szerint, mert ugye utánakell nézni ha új kedvenc jön a házhoz) Kell ennél több hogy miért lett a kedvencem? Igen a karaktere is jó, de minden karakter zseniális (erős túlzás de sebaj) ebben a sorozatban. -uhh dörgés félek atyám egek jóóóég az egész szoba beleremegett majd meghalok a félelemtől- szóval az arcában van valami fura. Amitől olyan jól néz ki.
Sajnos nem merem elhinni hogy valóban ők játszanak ,beh szép is volna. Mégiscsak a Disney csatornán adják ezt a sorozatot.
Ja és ebben a sorozatban nincs csöpögés ,nyál és nagy nagy szerelmek. (vagy eddig nem volt) A Disney elrontott valamit de jó irányba csinálta!
Na egy kép és befogom:


ilyenre van megcsinálva a filmben kábé, engem Joe Perry-re emlékeztet, az első kedvenc gitárosomra.
Bőrszínű szájfényt kapott!

Közben a valóságban így nézhet ki nagyjából:


Jó hát biztos valami filmből van ez a kép is.
Szerintem vicces.
Úgy néz ki mint egy kis állat. Nem tudom milyen állat ,de valami hüllő. Állítólag szexi angol akcentusa van, hát akkor nekem szexi magyar akcentusom van amikor "angolul" "beszélek" -ordenáré kacaj halom- Én, angol?? Beszélés? na ne röhögtessem magam.

Ó nahát elvagyunk magamban ugye K. hé K te mit keresel itt? Menj vissza a skizo részedbe és írj a siralmaidról na. Lódulj!

Emberek, imádom Bartimaus-t! Bárcsak valódi volna a drága dzsinn nem csak könyv szereplő. Valami remeket akartam ma is beírni tőle, de elfelejtettem mit. Ajhjajj.
Ez volt az :
"A szabadság illuzió csupán. Mindig meg kell fizetni az árát."
Hát remek egy könyv. Eltelt már annyi idő ,hogy ismét felélesszem a szereplőket és résztvegyek kalandjaikban. Nem hiába Bartimaeus a számítógép rendszergazda neve mukk.
Hű de sok kulcsszó. Óh jaj ennyi már az idő!

Jóéjt, viszlát! Ha Bartimaeus-nak volna valódi alakja, akkor kitennék róla is egy képet, de hát nincsen. Vagyis, most itt nincs, csak a fejemben. Na viszlátokat!


R.
K.

J. J. J.
W. M. Á.

néééézd mááár
J.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése