2010. június 5., szombat

á igen újabb két kacsa van láthatáron. Frissen kapott zsebpénzem egy hatoda máris elment rájuk.
Valamint bármennyire is nem tetszik nekem az ebayes kacsa formájú Gene Simmons és nekem azért kéne. Vele jobban mernék fürödni mint azokkal akiket én festek. Jelenleg is folyamatban van Peter Criss és Gene Simmons gumikacsa festése. Az egyszerűség kedvéért én csak a keresztnevükön ismerem őket a továbbiakban, tehát Peter kacsa és Gene kacsa folyamatban vannak. Paul kacsa és Ace kacsa már várják őket. Aztán beledobhatom őket a majd elkészülő fekete tóba, és lefotózhatom őket XD igen és irány a KISS weblapjára a képpel ,még egy marhasággal bekerülhetnénk oda. Mukákka.
Talán még ma elkészülnek. Jó is volna. Sós öcsém meg belesz itten linkelve egy bejegyzésben amint feltöltötte a még be nem szkennelt KISS rajzait. Hehe.
Most jön mindjárt egy iazán katasztrófálisan béna szalma film, a Nyolc préda. Egyedül volt alkalmam egy kései órában mikor még nem tudtam elalukálni látnom ,mikor elhangzott a név: Bob főerdész , másképp Mr. Bob tudtam hogy ez a film nekem készült.

R.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése