2010. június 6., vasárnap

B

Nagyon bízarr ez a mai nap.
Gondoltam elindulook útnak ,venni zöld festéket és néhány újabb ecsetet a Peter kacsa sminkjéhez. Noshát mint szokott lenni nem egészen úgy alakultak a dolgok ahogy azt én elmertem volna tervezni. Villamospótló autóbuszok közlekedtek, jólvan ,megis találtam nagy nehezen a nekem kellő járat megállóhelyét, fel is szálltam rá, de valami gond adódott az ajtóval és miután közel az egész utasközösség leszállott a buszról én is így tettem. Természetesen ez kellett a busznak és így már működött az ajtaja és eltudott menni ,nélkülem. Nohát akkor gondoltam ,Margithíd megállóban vártam ,hogy jéjj de jó it ez a busz, a Moszkva térre visz az majdnem jó nekem, megyek ezzel. Azzal nem számoltam ,mert nem tudtam akkor még ,hogy ez a busz egy óriási kerülővel érkezik a Moszkva térre. Bejártam a Rózsadombot, kicsit nosztalgiáztam azon a környéken átbuszozva ahol a fogszabályzáson jártam, sok középiskolai dolog előkerült, például eszembe jutott hogy annak idején erre már eltévedtem egyszer , majd végre megérkeztem a Moszkva térre. Noshát láttam a KFC-t ,útiránynak egész jó lett volna ha tudtam volna merre kell nekem mennem, de fogalmam sem volt ,ezért megtaláltam a pótlóbuszt és azzal mentem ,kábé egy lépést ha tett a busz és leszállhattam. Végre megérkeztem az őselefántba. Felmentem és alapos festék mérlegelés után megtaáltam a nekem legmegfelelőbb zöldet, majd szemügyre vettem az ecseteket is ,de mivel drágának találtam őket nem vettem. Fizettem majd ahogy az ár az odaút alatt kialakulódott bennem (volt bőven időm gondolkodni míg eltévedtem) lefele menet a Terebesbe is beugrottam mézes füstölőt venni. Azzal nem számoltam hogy lesz ott sziámi ikrekre emlékeztető kínai kisfiús tűpárna is, ami megtetszik, dehát így volt és vettem egy színeiben türhető és tetsző darabot. Aztán még egy szinttel lejebb próbáltam elkerülni a dolgot de nem sikerült, és betértem a játékboltba! És megkérdeztem amit az utóbbi időben megszoktam kérdezni a játékboltokban, és odavezettek és volt és vettem. Ajajjj jaj. Sárga gumikacsa és még csipog is! A cetlije szerint kék zöld és rózsaszín színekben is kapható gumikacsa tőlük, lehet hogy egy kéket beszerzek majd magamnak. De most boldogítson a sárga. Lehet hogy kicsit átfestem szebbebbre ,pedig így is egészen türhetően jól néz ki. Nos aztán mentem, már tudtam hol vár rám a busz, ha rám várt volna de persze nem. Elment, és akkor egy hajléktalan külsejű alak közölte velem hogy mindjárt jön a másik busz. Alig tudtam visszatenni fülembe a zenét amikor egy turistacsoporttal vagy éppen pestre jött vidékiek nagy utazótáskákkal csapatból az egyikük odajött hozzám és megkérdezte feltudnék-e váltani neki egy kettőszázast százassá vagy ötvenessé, szóval apróbbá. Mondtam neki mindjárt megnézem, nagy nehezen, már szinte a szerzeményeimet kellett kiszórnom a táskából mire megtaláltam az aprópénzes szütyőmet, de meglett, és igen hálistennek volt apróm még azok után hogy várt erre egy csomót. Majd a tömeges busszal megérkeztem, és mehettem vissza a hévhez. Akkor történt a következő bizarrnak vélt dolog, ami inkább furcsa, na mondom is, egy lány kezében mintha egy kölyök róka lett volna. Ha beszédes ember volnék ,idegenekkel kedvesen szóbaelegyedő ember, akkor megkérdeztem volna ,de nem vagyok tiszta hülye ,ráismerek egy rókára, szerintem az is az volt, aranyos, édes, kicsi fehér farokvéggel. A kezében fogta a lány. Nos ,fogalmam sincs mi a terve vele, hiszen a róka az vadállat, kártevő, évezredek kellenének a megszelidítéséhez ,hisz a kutya sem csak úgy lett. Na eztán elkerülvén a tömeget felszálltam a hév utolsó előtti kocsijába, aholis tógás emberek voltak! Sokan, görögösen ,bizonyára valami nimfa ünnepre mentek vagy hasonló ,kicsi műanyag ,apró kulacsra emlékeztető vagy pénztartó dobozkákra hasonlító miazokkal a nyakukban. Amikről mint kiderült, sípok voltak. Egyiküknél valami kürtszerű duda is volt, jól nézett ki leszámítva a fekete gumivéget. Amikor lekellett szállniuk akkor kezdtek el egymásnak (merthogy sokan voltak) sípolgatni ,jelezni hogy itt most leszállnak. Azóta se tudom hova készültek és mi volt az ,de biztos érdekes dologra készültek. Baromi kényelems lehet a lepedő ruha, egyszer hordtam és imádtam. Persze utcára nem engedhetnének ki úgy ,mert bevisznek valami diliházba vagy ilyesmi még idő előtt a végén. Na mindegy. Végre valahára hazatértem ,és folytattam a kacsákat ,majd itthoni mcdonalds-ra emlékeztető ebédet fogyasztottunk, majd egy poszméht kikerülve visszatértem ide ,és megírtam a bízarr napom eddigi részleteit. Majd kihagytam (úgy kellett most utólag belenyúlnom ezen bejegyzés sorai közé) hogy a semmiből előrepült egy kicsi lila toll. Nem tudjuk egyenlőre hogy honnét jött, biztos értelmes magyarázat van rá de még nincs így hát ez is elég bizarrul érintett. Ennek hatására akartam leírni mai napom bizarr történéseit ám.


R.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése