2010. április 9., péntek

sárkányok

Csodás napra vírradt, a vonzás törvénye működik mint állat, zsíír ,mármint ,olaj! Ezt akarom elterjeszteni.
A hátam mögött már megint Nick-et mutatja be a Disney satorna de rémes már ejből tudnám idézni a bemutatkozó szöveget. Pföjj ,most meg a playstation márkanévlopó lányka beszélt avval a hatalmas szájával ejjh.

No remek dolog a Glamour magazin, amikor kuponokat ad, legkedvesebb barátnő m szólott vala ,hogy adtak hozzá olyan kupont ,ami egy felnőtt mozi jegy áráért kettő jegyet ad! Rögtön rám gondolt a drága ,nem csoda ,ma kiveséztük a tényt ,hogy nekünk kevés igazán barátunk van ,de i ezt így szeretjük, így van rendjén így a jó. Egyszer lehet hogy elmesélem életem történetét ,mármint eddigi társas tapasztalataimat. Majd ha akkor lesz írhatnékom mikor nincs témám elmesélem ezt amit most megemlítettem.
Szóval kinéztük mit nézzünk, nem sok tetszetősből választhattunk, végül az Így neveld a sárkányodat! című animációs filmre váltottunk jegyet. Az igazat megvallva az előzetesek alapján engem a Sárkányvadászok jobban érdekelt volna, de az Így neveld a sárkányodat! is megakartam nézni, valamint hamarosan kijön a mozikba a 9 amit nem tudom miért kihagytak nálunk 2009. IX. 9-én. Április 22-én adják azthiszem ,elkell menni rá ,állítólag jó ,habár én pont ebben bízok és remélemis hogy jó lesz. Aztán, már másodjára volt szerencsém látni a Prince of Persia előzetesét, nagyon igéretesnek tűnik ,muszáj lesz megnéznem ,hátha inspirál és folytatom (mivel a gép a nulláról indult előlről kell kezdenem a játékot) és végre legyőzhetném a homokszörnyeket! Imádok játszani. Visszatérve a sárkányokhoz, a Sárkányvadászoknak kis előtörténete is van amiért érdekel, még tavaly nyáron találkoztunk a jó öreg bolhapiacon az egyik árus standjánál egy szép kis figurával, aki állítólag hasonlít rám (leszámítva hogy fiú és nem is hasonlít rám) na sebaj, viszont pilóta sapkája van ,ami köztudottan nagyon jól néz ki és alig várom hogy szerezzek végre egyet. Remek volna ,szép ,valamint édes sós öcsém rólam elnevezett dög karaktere még gyermekkori képregényeiben pilótasapkában szerepelt, emiatt is feltétlenül szükségem volna egyre. Nos, nagyon örültem mikor a figura felbukkanása után közel egy évvel később kijött a mi mozijainkba is az a film amiben szerepel.
De mi végül az Így neveld a sárkányodat! néztük meg ,és azt kell hogy mondjam nem csalódtam. Nagyon tetszett. Remek a történet, kedves, az általam oly ritkán használt szóval illetném de inkább nem teszem és csak körülírom: első helyezés színe -os raggal. Pofon egyszerű nemde?
Szóval írhatnám most ide hogy spoiler! Azt hiszem így hívják ,szóval aki nem akarja megtudni a történetet és a történéseket az ne olvassa el ami eztán jön.


Úgyhogy ide teszek egy R.-t ,ha van aki itt abbahagyja legyen itt is egy vég. Ehhehehhehe.


Ahogy azt már sokszor láttam ,a filmben volt egy kis szerelem de nem túláradó mód, hanem pont jól ,elviselhetően, istenemre mondom nem Disney volt, Dreamwork produkció ,örültem neki mert szegény Disney munkássága számomra már csak nagy Bambi szemű báj állatokból ,éneklő leánykákból ,szerelmes sármos hercegekből és a többi hason lóból áll. Bájos ,direkt de túlzottan cuki ,szóval rosszullét kerülget tőlük ,elnézést most a Disney rajongóitól. Természetesen remek filmek is születnek a Disney alatt, de amik az előbb írtakhoz hasonlóak azokat nem bírom. Természetesen biztosan sok Disney produkció van, amit magam is kedvelek, talán mert nem az általam megszokott és nem jut eszembe egy szó ,formát hozza. Igazság szerint nem vagyok tisztában mindegyik film készítő nagyjával. Na mindegy én értem mire gondolok.
Az Így neveld a sárkányod! mint már írtam feljebb azt hiszem remek kis sztorit dolgoz föl, valóban van benne Kis herceges dolog, valamint egy kis Aladdin jelenet is felbukkant benne. Viszont külön öröm, hogy a karakterek legtöbbje nem bájos, aranyos figura volt ,hanem csúnyácska, a főszereplő egyenesen esetlen figura volt. A főszereplő sárkány nagyon aranyos volt ,valóban hasonló egy pokemonhoz a feje ,de akkoris , szeretnivalóan ,nem pedig a bájkategóriába sorolandóan ,aranyos volt. És a történet végén ,kicsit bizarrul ért ,váratlanul mert nem szokhattam meg ezt a meséktől ,hogy a főszereplőt kvázi megnyomorították. De ez a meglepődés hamar elmúlt, szinte rögtön és átment iszonyatos tetszéssé ,hogy micsodda film, hogy iylet beletettek. Szerintem zseniális befejezés volt ,hogy a nyomorék sárkány legjobb barátja aki tulajdonképpen az okozója lehetett a sárkány sérülésének ,a végső nagy harcban elveszíti a fél lábát (vagyis nem is derül ki igazán hogy ott vesztette el ,pusztán egyértelmű ,a kovács mondja hogy ez az ő munkája -és itt a gyerek fémlábára mutat- tehát ,az is megfordult bennem hogy valójában semmi baja nem esett a lábának, hanem egyszerűen csak a kovács leszedte és pótlábat adott neki XD -nem volna meglepő ha végignézünk a kovácson) Szép és kedves történet is volt ,várható fordulatokkal és meglepetten tapasztaltam magamon hogy egy animációs filmen is képes vagyok meghatódni (nem is értem miért, már elmúltak a hormon adta holdas napok ,egyszerűen ilyen lehetek ,nyálasan meghatódok sokmindenen)
Tuti hogy ha kijön dvd-n megveszem ,mert továbbra sem szeretem a kalóz másolatokat és a letöltéseket. (kivéve ha joglejárt és emiatt már nem tilos ,már ha így van)


Ennyi volna mostra. De még akarok írni ,mindjárt meg is teszem!

R.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése