2010. április 1., csütörtök

ez lesz a kerek százas bejegyzés

mukkkkkakk. ez a mai nap is rossz volt de most nincs kedvem megint arról írni hogy nem szeretek élni éppen meg ilyenek ,ezen kívül na.

Igazából fogalmam sincs mit írjak ,jaj megvan!
Ma megnéztük sós öcsémmel az egyik kedvenc filmemet, a Nagy halat. A Karácsonyi lidércnyomás kivételével a két kedvenc filmem azért lett kedvencem ,mert lenyűgözött ,nem mintha Csontváz Jack-ék nem így tettek volna ,de a lenyűgözésen kívül a másik kettő kedvencem még olyan érzést is keltett bennem, amivel hasonlónak éreztem magam a fő vagy valamelyik főbb szereplőhöz.
Már nem egyszer láttam a Nagy halat, de még mindig eléri nálam a kellő hatást. Szeretem Edward történeteit, és most vagy a gyenge idegeim ,vagy a hormonok vagy pedig egyébként is,mindig is úgy hatott rám ahogy ma is. Talán a számomra vélt legszebb részek mikor Edward hazatér a katonaságból ,miután már halottnak hitték és a feleségével, Sandrával is közölték a szomorú hírt, valamint mikor a jelenben járva Edward a kádban áztatja magát mert majdnem kiszáradt és Sandra beszáll hozzá, valami csodálatosan szeretetteljes jelenet ahogy ott fekszenek és látni hogy szeretik egymást. Gyönyörű a legutolsó része is, mikor Will elmeséli mit látott apja a Boszorkány szemében,ahogyan majd elmegy ,a meséje csodás ,a valódi vég és a temetés meghatóan szomorú. A temetésen mikor felbukkan egy csomó, a mesékből ismerős figura, Will is rájön hogy apja nagy részben igazat mesélt és a kiszínezéssel csak kalandosabbá, jobbá ,emlékezetesebbé tette történeteit. Nem akartam véleményt vagy elemzést írni a filmről de kicsit így tettem most. Mindenesetre nagyon szép filmnek tartom. Kellően tartalmazza a humort is, egyszerre szép és szomorú, a szomorúságában szép. Kedves történet. A könyvet is megkellene kaparintanom hogy vajon olvasás után mit gondolnék róla ,igazán érdekelne olvasva is. Én is ilyen eseménygazdag,mesélnivaló izgalmas életre vágyok sokszor. Meg filmekre, filmes karrierre ,rendezőnek ilyesmi akarok lenni, erre a most olvasom könyv is rátett egy sulyokkal, a Holdkórosok temetője, melyet közel hat éve hoztam el egyik unokatesómtól ,kölcsön. Olvasni kezdtem de beleuntam. Várt rám az ágyam végén ,majd átkerült sokkal később a könyvespolcra, ahonnét a hét első napján lemászott egyenest a kezembe hogy végezzek vele oly sok idő után végre. Most olvasom és érdekes, de bonyorult. Belezavarodok ,de nem érdekel, mostmár kivégzem. Holdkórosok temetője egyébként a könyv címe ,Ray Bradburry-től. Szerintem majd olvasok tőle mást is, hogy megismerkedjek vele.
Továbbá ma nem teljesen direkt elkéstem eléggé rondán. Több órát. Az ébresztő órám nem jelzett. Pedig bevolt kapcsolva, hangosra volt állítva, reggel kipróbáltam és normál hangon szólt a jelzés. Egyszerűen nem jelzett vagy jelzett csak nem hallottam. Igazából nem tudom mi a valóság,de kezdem azt hinni hogy az ébresztő szólt ,csak nem keltett föl. Ami nagyon furcsa lenne, mert a legapróbb kattanására is föl szoktam kelni amikor nincs normál ébresztőm. Szóval imndig felkeltem rá ,ezért nem akarom elhinni hogy most nem ,nem lehet ez. De kezdek tartani tőle hogy mégis, ugyanis volt egy olyan álmom, hogy szól az ébresztő de nem nyomom le, hogy megtudjam mi lesz vajon akkor ha nem nyomják le. Vajon újraszól-e? és Ha nem, meddig szól? Szóval azthiszem a heti fáradtságom (nekem nagyon kevés az öt órai alvás ,főleg huzamosabb ideig, már három napja hogy csak öt órákat aludtam! Végkimerülésem lehet, ma is fáradt voltam ,pedig most eleget aludtam. De sebaj ,remélem mostmár jobb lesz. A fő, hogy foglalkozzak az iskolai dolgokkal. Egyre nehezebb ,egyre több a teher. Házik ,mindemellett vizsgák tömkelege közeleg, amikre készülni kell ,hogy készülni tudjunk rá kikell dolgozni a tételeket, szóval félelmetes mennyiségű dolog vár még ránk. Vagyis rám is. Szörnyű. Emiatt sem volt jó kedvem hosszú ideje már.
Előző nap Doktor House volt, szerdánként az éltet hogy este adnak egy epizódot. Komolyan már szinte miatta keltem fel. Hogy még rosszabbá tegyem szénámat, örömmel értesültem róla különböző szeretteimtől ,hogy a Comedy centralon új Family guy részek, új Nevem: Earl és Így jártam anyátokkal epizódokat fognak adni hamarosan. Hiszen ez remek hír, ugyanis megfáradtan egy hosszú és kimerítő iskolai nap után lesz értelme pihenni és másnap fölkelni. Azt hiszem jelenleg a tévé éltet, az is egyfajta világ, mármint amiket én nézek. És nem is árt ha iylesmi téren akarok mozogni netán. Ugyanazt érzem mint a Sweeney Todd bemutatója után. Visszatérő Tim Burton mánia és felemelkedő filmes vágyak és tenni akarások. Az Alice-ról írtam hogy hogy tetszett ,hogy nem tetszett (Mormota felháborítóan megmásított karakter, jellemet kapott! megvoltam botránkozva rajta.)
Hmm nem jut eszembe más. Azt hiszem ezzel zárom mai soraimat. Utó javitások nem valószínűek ,sosem szoktam olyat ugyanis.
Még annyit ,hogy szombaton gáz filmet fogok nézni mert érdekel és már beharangozták és még nem láttam, valamint sok iskolai feladattal kell foglalkoznom a szünetben ,remélem siekrülni fog rávennem magam rendesen. Illetve honlap gyermekkori emlékeinkkel fogok még foglalatoskodni a takarítás mellett. Kikell helyeznem pár dolgot a folyosóra ahol emlékezhetünk rájuk. Na semmiség. Minden remeket.

R.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése