2010. április 22., csütörtök

111

Kedves taplóm, jó rég írtam már ,ennek meg is van az oka, az iskolai tanévnek hamarosan vége de te ezt mint én úgyis tudod. Rengeteg a dolog ,és ideges vagyok.

Hétvégén remekjó dolgokra tettünk szert a bolhapiacon ,egy kivételével mindet jó áron ,olcsón. Megérte nagyon. Azt hiszem ha nem hetente hanem kettő vagy több hetente megyünk ,mindig jön valami újdonság vagy éppen kellő dolog remek áron. Ülő macskaszerű leopárd.
No most ennyit a hétvégéről.
Remek dolgok jönnek el a következő hétvégéken ,most szombaton Szent György napi sárkányölésre megyünk ,vasárnap pedig animeconra. És fura mód mindezek mellett még tanulni és a feladatokra is lesz időm! Jó dolog kibékülni az Idővel és néha feltekerni. Meglepődök a segítőkészségén.

Egy bizonyos dolog lemondása óta azt veszem észre hogy véletlen megsérülök ,az ujjaimat gyakorta elvágom különböző dolgokkal és véletlen! Ma a fémvonalzómmal az egyik mutatóujjam, később egy fiók sínnel a másikat. És még véreznek ,de a ragtapaszok holnapra kellenek!

Víz hétfő, bab szerda, nokedli kedd! Remek kis nóta ,nagyszerű dallammal. Számomra a KFT nem egy besorolható együttes, hanem egy a maga nemében élő muzsika. Annyira egyedinek érzem. Olyanokról énekelnek amikről eddig másokat nem hallottam.

Rengeteg ünnep közeledik lassan de biztosan ,aggodalmas ugyanis még senkinek nem készítettem semmit. Semmi kézzel készítettet. Vásárolni nem akarok. Lehet hogy számítógépes dolgokhoz folyamodok. Nem tudom.

Azt hiszem az utóbbi időben (napok, hetek hónapok??) kacsa mániás lettem. Igen ,állandóan a Kis kacsa fürdiket nótázom a Kis kece lányommal vegyítve ,ide haza torzított hangon hogy aztán magamon röhöghessek, és akarok egy Killer duck-ot.


Na egy képet megengedek mára. Csak egy kicsit felvagdosni az ötösömmel.




Aláírom: R.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése