2009. október 30., péntek

mategnap

Senki nem olvassa a blogomat ,de ha van aki mégis, akkor hogy tudja nem őrültem meg, ma mármint már tegnap, reggel eltemettük tisztességesen a kis gekkót ,és a macska már nem is játszadozik a saroknál mint eddig. Tényleg látta és zaklatta. De ennek már vége, hiszem hogy mostmár békében nyugszik és nem akar megölni.
Ma mármint meséléshez képest tegnap, tartottuk a családi Halloween-t. Idei második Halloween amiben részt képeztem. Jaj de remek. Annyiban volt Halloween ,hogy a gonosz szellemek ellen tököt faragtunk. Ez Halloween kéremszépen. Remekól szórakoztunk.
A steampunk úriemberrel egy hotelt birtokoltam, gazdag votlam, majd csődbe mentem és tartozásokat halmoztam föl, majd ismét gazdag lettem. Aztán meguntuk és végetvetettünk a játéknak. De jó volt. Mikor unokatesóm már unta, én akor kezdtem el élvezni. XD ehehhe ,soká tartott míg belejöttem.
Aztmondja, éles kések meleltt Twistereztünk vagy mi ,tök vicces így belegondolni hogy nem törődtünk vele ,és csak véletlen vette észre unokatesóm hogy a kések meleltt játszanak. Hehh ,én meg közben még Lord Tököt faragtam. Deviantartomra feltettem,de nem fogom belinkelni ,mert akkor kiderülne személyazonosságom ,nekem pedig üldözési mániám szokott lenni és félek. Néha.
Még mindig a szombattól félek. Hogy mi lesz. Vajon zavaromban csendben leszek ,vagy melankólikus és már ideges magamra hogy mértnem szólalok már meg, vagy zavaromban nevetgélni fogok ,vagy hülyeségekről mesélni???? Nem tudom ,de félek. Aggódok. Rettegek. Eleve késve megyek ,félek mi van ha eltévedek ,sötétben megyek és félek a végétől is ,hogy megyek haza késő este egyedül áá rééémes ,nem akarok. inkább maradok hajnalig vagy mittomén, de nem akarok este a sötétben utazni megint. Volt már rá példa és félelemetes volt. Kutya,autós, eltévedés. Rémisztő. Ráadásul a kísértetek szabadon bóklásznak rémes ,félek.
Na de ehehh most zavaromban ehhezek. Az is lehet hogy megint, mint múlthéten, valami igazán mókás történetről fogok beszélni. Merem remélni ,hogy mivel családi összejövetelről megyek ,emelkedett hangulatban leszek és jókedvvel bukkanok fel. Nem eltévedve. Nem elütve senkit. (terveim szerint rollerrel megyek majd, de még meggondolom. Annyi szent hogy imádom a rollert, és hogy azzal gyorsabban lehet menni le a lejtőn. Viszont teher, útban lehet ,és fáradok vele. De hátha most nem. Még meglátom.) Istenem ma írom ezt és ha belegondoolok HOLNAP már szombat! áá rémees. Amúgy elhitetem magammal hogy holnapután iskola és akkor igyekszem a házifeladataimmal :D hiába na zseni vagyok vagy mi. Egoista is igen tudom. Na ennyit mára ,R.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése