2009. október 11., vasárnap

durva hét

E héten mindennapra esett valami program, elég durva volt már a végére.

Hétfő: Holdfényteam húsz százalékos akció, ottkellett lenni a nyitás előtt hogy első ötvenben benne legyek ,hogy kapjak ajándékcsomagot, remek csoamgot kaptam, valamint megvettem Mayhew-t a Halott mennyasszonyból. Az ajándékcsomagom kártyákat,kártyatokokkat,matricákat tartalmazott többekkközt, illetve egyWorld of Warcraftos emberi figurát, nekem tetszik, szerintem remek dolgok lapultak a csomagban. Utána még aznap jött a várva-várt hívás ,hogy mehetek találkozni egy drága ismerősöm édes apjával, hogy átvegyem a tőlekapott cilinderemet. Aztán még aznap jött a változtatás egy másnapra tervezett találkozóról ,hogy tegyük át inkább aznapra, szóval hazaértem, elrendezgettem amiket vettem, majd hívás után indultam a megbeszélt helyre találkozni egy kedves barátnőmmel.
Kedd: fogalmam sincs mi volt enapon, gyakorlaton voltam az tuti.
Szerda: gyakorlat, végre sokmindent csináltunk ,nem unatkoztam. Aztán hazamentem, szokásos teendőimet végeztem, majd indultunk öcsémmel a nagynénék és az asszonytársainak a Patchwork kiállítására ,ott volt a család javarésze, igazán remek volt. Majd ezután ismét hazamentünk ,itt megjegyezném hogy nem szeretek egy nap kétszer hazamenni ,majd megbeszéltem pár dolgot pár emberrel, és indultam az aznap tartott iskolai gólyabálra. Zajos ,büdös, nem nekem való, de hát egyszer az életben adja Isten elmegyek "szórakozni" mondjuk jó is volt,de nem tudnám sokat csinálni.
Csütörtök: Majd hajnalban mcdonaldsos kajálás után egy kedves osztálytársamhoz érkeztünk, ő a barátja meg én, majd aludtunk. Másnap, mivel nem mentünk be iskolába, kelhettünk volna mikor jólesik,de talán pont ezért nem siekrüt,így jó korán fentvoltunk s csak öt órát aludtunk. Megnéztem a házat, a kertet, a családot megismertem, minden nagyon szép és jó volt, már mndhatni tökéletes. Imádnivaló a lakásuk. Majd valamikor a délután folyamán elindítottak haza. Hazaértem ,felkészütlem és indutlam valami "meetupra" ,ami előtt olyanokkal találkozam ,akikkel még soha,csak interneten tárgyaltunk a meetuppal kapcsoaltban, illetve egy legjobb barátom már találkozott velük,tehát elhihettem hogy valós személyekről van szó. Siekresen felismertük egymást,majd mentünk a találkozóra. http://sztimpank.freeblog.hu/ <--itt bővebben olvashattok az engem érdeklő előadásról.
Péntek: iskola végre a héten először és utoljára. Fáradt voltam mert sokáig fentmaradtam. Sebaj. Megtudtuk hogy a másnapra képzelt előadás nem is akkor lesz hanem egy héttel utána. Így hát felszabadult a szombatom. Ennap hazatérés után egy órával már mentem is találkozni legjobb barátnőmmel ,hogy a Glamour-napok keretében vásárolni menjünk. Nem nekem való elfoglaltság,de jó móka. Többször is majdnem elaludtam,de nem volt baj. Remek alig vettünk valamitis, de jó volt találkozni és szórakozni.
Szombat: végre kényelmesen kelhettem, és már-már kialudtam magam, gépeztem, kényelemsen elvotlam, megnéztem pár baromságot a tévében, majd indultunk öcsémmel nagyszüleinkhez. Remek volt. Jót beszélgettünk, majd egy negyednapot tévéztünk, és ettünk közben. Elég durva visszagondovla.
Vasárnap: koránkeltünk és indultunk elérni a buszainkat, hogy időben érkezzünk a ma tartott képregény börzére. Egy kedves barátunkkal mentünk oda, igazán remek volt ,és egy havi zsebpénzünket elköltöttük, az esetből tanulván legközelebb nem visszük magunkkal ilyen rendezvényekre az összes pénzünket. Én megvettem egy Batman-es képregényt,mert nagyon tetszett a Joker-es boritója, majd nem sokkal utána rájöttem pont ezt akartuk,mert ebben öli meg a Joker Robin-t. Továbbá megvettünk két hiányzó magyar nyelvű Spawn képregényt is a gyüjteményünkbe, illetve a mai Batman figura adaggal már 19 Batman-em van ,illetve egy Joker-es autóm, és egy Kétarcú figurára is szert tettem. Remek-remek.
Így telt a hetem. Elég zsúfolt volt,és kimerítő,de jó.

R.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése