2009. október 18., vasárnap

ma,mármint tegnap

szombat

Bolhapiac,Blaha Lujza tér,itthon.
Bolhapiac: zseniális kesztyűt vettem mert fáztam, fájt a hasam mert havonta egyszer megesik,Blaha Lujza téren némi hajléktalan szóbajött velünk,de pénz ellenében továbbálltak. Szegénykék.
Igazából egy ismerősünk aki nem is annyira ismerősünk,mert alig alig ismerjük,és speciel háromszor ha láttam már, a korát se tudom pedig nagyon érdekelne, annnyit tuduunk róla hogy hol lakik,milyen iskolába jár és mivel foglalatoskodik. Pedig kár az ismeretlenségért,remek legjobb barátunk lehetne. Szimpatikus fiatalember. Ahogy a társulat többi tagja is.
Belinkelnék ide egy Fábrysat amikoris ők szerepeltek a showban: http://www.youtube.com/watch?v=Y_Gpz2ybe-k
Nap Társulat, alig tudok róluk bármit is, az előadásuk nekem tetszett ,bár a szervezők, az időjárás ,és a bátortalan nézőközönség, ileltve a bugyuta gyerekek miatt nem tűnt túl jónak az előadás,pedig éreztem hogy ők ennél sokkalta jobbak is lehetnek. Mindenesetre hiszek bennük,és reménykedek benne hogy az ismerősünk akit nem is ismerünk továbbra is szól ha valahol, elérhető közelségben ismét fellépnek. Merthogy én személyszerint nagyon meglepődtem mikor honlapjukat bújván felfedeztem egy oylan a képgalériában,hogy 'Óbuda-napok' ,előszöris, Óbuda?? Hiszen ott lakom! Másodszor egy képet nézvén, hiszen ezt a helyet ismerem (meglepő,mert hiába lakom itt Óbudán amióta élek kevés helyet ismerek,mert egyesek szerint burokban éltem. Mondjuk ez mostenagyon változott.) ,harmadik megdöbbenés akkor ért,mikor Nagypapa közölte hogy ők ott votlak,csak akkor mi nem értünk rá menni, de lemaradtak a gólyalábasakról. Negyedik megdöbbenés ami máig is tart: mi a csuda az az Óbuda napok vajh?? Éérdekes. Legközelebb elkellene mennem ,már inkább szívesebben mennék ha Nap Társualt is ottan volna. Elvileg Magyarországon hosszú ideig csak a mostani fellépésük volt. Nagy kár. Elvileg jövő ősszel a Steampunk nem tudom min fellépnek és az ismerősünk állításaszerint az sokkal jobb lesz. Én szeritnem az hogy mennyire jó nem csak tőlük függ, hanem a közönség milyenségétől is. Mert ha a közönség monoton ,és nincs benne a műsorban nem vesz részt benne mikor önkéntjelentkezőkérés van, ileltve bátortalan, vagy hülye, akkor nem éri el a műsor sem a kívánt hangulatot. Na de sebaj. Ja és a szervező hibája is. Már a társulaté ,hanem az egész fesztivál vagy mifene szervezése. Mint megtudtam valamiféle élesszük újra a Rákócziy teret nap volt amin belül többek között a Nap Társulat is fellépett. Végezetül még itt a honlapjuk: http://www.naptarsulat.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése