2009. szeptember 1., kedd

steampunk

Végeztem egy a kedves ismerőseim közül steampunk szemüvegének javításával. Amit ő ragasztott azt én átvarrtam, illetve ahol a nyers bőr kilátszott, azt bőrfestékkel eltakartam, valamint az elengedett ragasztást,ami a lencsét a bőrhöz fogja megragasztottam újonnan. Szeritnem eddig is szép volt ,most is szép,de mostmár erős is! Legeredetileg merevítés kellett bele, az is megvan.
Tovább tanulmányozom a steampunk stílust, a képregényrajzolói versenypályázat miatt. Nem tudok semmit se róla, és így nem akarok résztvenni a versenyben. Szóval most tanulok, a szemüveg korrigálásával is tanultam, deviantarton is sok mindenből tanulok. Megyeget.
Illetve készítek pár fotót a nem rég varrt bolondomról. Továbbá ha bírom végre szétszerelem azt a régi órát amit a múltkor vettem. Ma Erik,a bukott viking új csoporttársam megpróbálta leszedni azt,amit szerettem volna,de nem sikerült neki XD ,pedig olyan könnyedén kijelentette hogy majd ő szétszedi nekem. :D vicces volt. Majdnem pofára is estem mikor odavittem neki az órát. Hülye gravitáció.
Na ennyit mára. Vonzástörvénye légy jó hozzám,mint én hozzád. Ez olyan mint valami ima. ehehehhhe

R.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése