2009. szeptember 9., szerda

Sir Raven

Ma volt a napja, hogy elkészültem Sir Raven-nel.
Még tavasszal kezdtem neki. Először a drótvázzal készültem el. Majd a vatta bevonással. Utána az alsó álkapoccsal. Fogak,nyel,íny. Utána végtagokat megvarrtam szőrös boritással. Majd nyáron hogy ne maradjon el a munka ,bevontam a testét és a fejét is. Utána nyár végén, a marketing pótvizsga után szabaddá válva, megvarrtam rendesen a fejjét és testét. Fejét hogy kemény tapintása legyen, koponyával láttam el ,fél dióhéjat szereltem bele, elkészültek a fülek, a felső kapocs ,fogak,íny, csatlakozás. Szakáll,szőr, haj. Elkészült később a nyak, a tarkó is. Utánavaló nap a lábfejek. ÉS végül máma a kézfejek, ujjak. Karmok. Mivel a szemére még nincs ötletem milyen lesz ,papíros tervrajzon sem született meg még a tökéletes látószere, ezért gogglet kapott. Steampunk gogglet. Kicsit még steampunkosítottam, kapott keresztszíjjat, és idétlen kalapot is.
Deviantartra tettem fel több képet is róla ,nem érdekelvén az ami.
Ennyi.

Remek kedvem lett Sir Raven miatt. Büszke vagyok rá. Életem első munkája amihez ragaszkodok,semmi pénzért nem válnék meg tőle. Szeretem nagyon.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése