2009. szeptember 5., szombat

bolhapiac

Bolhapiacon jártunk. Megint.
Remek volt. Kihalt volt az egész terület a rossz idő miatt.
De nekem tetszett tömegtelenül a hely. Így is voltak árusok és vevők, sőt az idő telésével egyre megszaporodtak a vásárlók,árusok. De azért a végére se lett igazi tömeg.
Egy eladónak igen szerencsés napja lehetett ,hozzá háromszor is visszamentünk, először egy maréknyi holmit vettem tőle; egy megvalósult álom egy drótvázas gumizott Rózsaszín Párduc figura, egy drótvázas gumizott sárkány figura (Mulán Disney meséből) , egy kicsi sárkányfej, egy láb formájú fiókkihúzó, illetve egy műanyag csiga figura. Ez a maréknyi holmi igen ólcson kelt el felém. Másodjára egy száj, és egy ököl formájú fiókkihúzót, egy szép régi villát ,illetve ismerőseim akik továbbra is csak névtelenül szerepelnek a blogomon vettek egy kinderfigurát meg egy kicsi Macskanő figurát. Ezek már kicsit borsosabban keltek át hozzánk. De még így is megérte. Harmadjára édes öcsém kinek neve titkolt továbbra is, de a linktárban fellelhető a blogoldalának címe ,két régi pénzérmét vásárolt, egyik ausztáliai cent az emelte a vásárolt holmik árárt utoljára fel, én egy Albert Einsteines bélyeget és egy főző nagymamás régi fényképet vettem.
Nos, tudni kell hogy a néni a fényképen bizonyos Bergler mama , az üknagymamám. Legalábbis én ezt mondom mindenkinek.
Aznap vettem még két övet, egyik egy keresztszíj,régóta akartam már oylat,igazán remek, a másikat a majdani steampunk gogglemhoz vettem. Kedves idős házaspár volt az eladója nekik.
Továbbá egy pakli Marvel hősös kártyát vett öcsém nekem,magának is, ismerősünk nyuszira költött annál az árusnál. A végén még felfedeztem egy standot,ahol díszkiadásos Magyarországos gyufásdobozokat árult egy néni, öt doboz volt egy csomagban, megvettem a nekem legjobban tetszőt.
Mindezek után éhesek voltunk, ezért elmentünk a kedvenc KFCbe. Ahol ismét valami tűz-bombariadó volt.
Ez a nap is jól telt el.





R.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése