2010. szeptember 2., csütörtök

Magika

Régebben is már tetszett a bűvészkedés ,de sosem akartam megismerni a trükköket. Azt szeretném ha mindigis titok maradna előttem a varázslatnak tartott trükk.
Egyetlen trükk van, ami érdekelne, mégpedig a kártyahányás. Utána is kerestem már a trükk lényegének ,és elemeztem pár iylen videót. Azt hiszem tudom hogyan csinálják ,jelenleg képtelennek érzem magam arra ,hogy nekem is menjen, ismervén magamat ugyebár ,de majd megtanulom.



Valamint, azthiszem kiskorom óta szeretnék látni igazi bűvész előadást, nem holmi bóvli gagyit, hanem igazit, nagy trükkökkel meg bájos segítő hölgyekkel!
Egyszer a bűvészkedés iránti vonzalmam előbújt mikoris egy tetszetősnek itélt könyvet megvettem, nem tévedtem, remek történet volt. A Tökéletes trükk. A filmet is láttam azóta, remekjó. Most a legújabb kedvenc sorozatom (igen, kedves olvasóim még mindig az I'm in the band az ) lévén jött elő ez a mánia. A legújabb kedvencem (igen, kedves olvasóim még mindig Steve Valentine az ) is mágus és ez annyira hihetetlen nekem ,emiatt lett elsősorban a kedvenceim között, nem mert tetszik a játéka vagy mert netán jól tud énekelni (ha csakugyan ő énekel, talán egyszer majd megválaszolja ő maga ezt a kérdést) ,hanem mert annyi minden mellett bűvészkedik is! Sőt ha hinni lehet az internet vermeinek, akkor ezen az úton indult el és nőtte ki magát azzá ami ma is. Hasonló szerencsés útvonalat kívánok a legtöbb ember számára az élethez. Na de hová rohanok? Totál más témában kezdtem el írni. Szóval igen ,egy trükk nyitánya érdekel, és megpróbálom majd elsajátítani. A többit meg majd meglátom akarom-e ismerni. Minden esetre oly sok életcélom közé beépült most még egy, igazi bűvész show-t látni (hát lehetőleg ki másét ugyebár, mint Steve Valentine-ét )

Ennyit ide.
Ja és lassan már hozhatom a Napi Valentine címkét a blogomra XD
de nem fogom nem kell olyan. Képet a magam örömére teszek ki, emlékeztet is, meg jól is néz ki, pláne ha tetszik aki rajta van. mukakk.

R.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése