2010. szeptember 10., péntek

http://www.youtube.com/watch?v=KWDSiiEQCNc&list=QL
Bírom a kosztümeit.
És engem is megdobhatna kártyával XD
De én Valentine-t választottam, csak nem kezd el féltékenykedni mert másokra is ránézek.
Összeírtam magamnak akiket az elmúlt estén és napközben néztem, van egyfajta sorrendem, mert vannak akiktől többet is végignéztem. Sőt, már a legjellemzőbb trükköket is soron tudom miután mi jön ,de neeeeem baj. Más más előadásban izgalmas. Jó nézni ki hogy mit csinál. Megfigyeltem már ,hogy általában nagy kupit csinálnak a színpadon. Vannak akik dobozt vagy díszes kukát használnak azt abba dobálnak mindent, de vannak akik szanaszét szórják, a színpad környékére is akár. Kezdte a kártyáktól ,vagy lapoktól ,egészen a színes kis nehezen felszedhető konfektikig, egészen a szalagokig ,és madarakig. No.
Ha kártyatrükk akkor tuti hányás lesz a vége, aminek személy szerint nagyon örülök, az egyetlen trükk amiket utánanéztem hogy is művelik, az összes többi maradjon meg rejtélynek lényem előtt. Hiába van sejtésem a trükkökre hogyan csinálhatják, mindig megdöbbenek az ügyességükön, és kézmunkájukon. Lenyűgözőek tudnak lenni.
Vannak akik dolgokat ,vagy éppen asszisztenseket tüntetnek el, vannak akik dolgokat (http://www.youtube.com/watch?v=fWYH7xAfcu4) hoznak elő. Aztán régi jó trükk az úgy nevezett quick change. Fantasztikus.
Sokak a színekkel játszanak, az is remek egy látvány tud lenni. És nem egy mágus szeret napszemüveget viselni.
Akiket eddig láttam, valahogy majdnem mind csúnyácska emberek voltak ,de ez csak dobott a bűbájukon.
Sőt mi több, női mágusok is léteznek! Eddig csak gondolkoztam a dolgon,de mostmár láttam hogy ilyenek is vannak ,ám szintén női segítőkkel. Úgy megnéznék egy női mágust férfi segítővel, ilyen miért nincs még?



R.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése