2010. január 18., hétfő

tomato

Hjalma toljtoly.

Megvan az összes Rémálom az Elm utcában dvdlemezen. Ami remek. Igazán szórakoztató ,mókás filmek. Szeretem ,mindig beleképzelem magam ,ahogy Freddyvel közösen gyilkolászunk. Freddy igazán kreatív módon gyilkol. Ez is oka annak hogy őt jobban szeretem mint Jasont.

Ez a hétvége és hét igen érdekes és gyors lefolyású volt. Lement a vizsgahét második fele, sztrájkkal vegyítve így nem volt baj a késés. Igen remekek az eredményeim így kezdem elhinni hogy a családunkban rejtett zsenialitás van elrejtve, ugyanis sosem tudtam tanulni ,én csak olvasok és azt veszem észre elég nekem két óra és másnap megírom a dolgozatot hármasra négyesre, istenem olyan szerencsés dög vagyok jaj.
Továbbá összeszedtem naivitásom miatt egy zaklatót. De úgy tűnik már elmúlt mint a gyíkkáválás mert megmondtam neki hagyjon békén. Én barom. De ez is kellett az életembe,nem változtattam volna rajta ha lehetett volna se szerintem. Így csak tanultam.
Továbbá csütörtökön anélkül hogy tájékoztattak volna minket ,rövidített nap volt ,így már be se jutottam volna. Szerencsére még alig voltam úton mire kiderült minden és még időben hazaindultam.
Nagy küzdelmeim voltak egy Disney sztárocskás ,menőnek hitt ,helyes fiú banda koncertre juttatásával, tegnap végre eljutottam Portlandbe is! Iggeeeeeeen.
A hirtelen jött félszabadnap miatt nyugodtan ellátogathattam legkedvesebbnek mondott társaimmal a Holdfényteambe és ,ami engem illet, néhány remek képregénnyel és egy Freddy figurával távozhattam onnant.
Péntekre tanítási szünetet rendeltek el a sztrájk miatt, ami szintén remek hír volt, végre pihenhettem. Egy másik kedves ismerősömmel elmentem moziba megnézni a Sherlock Holmest. Nekem nagyon tetszett ,sosem olvastam róla ,nem volt a fejemben kialakult kép róla, leginkább Doktor Housera emlékeztetett és őt amúgy is szeretem nagyon.
Másnap, szombaton pedig szt!mpank blogtalálkozó volt, amire kiváncsiságból, egy óra miatt ,és az utána hirdetett mozizás miatt mentem el. Sajnos megint nem éreztem olyan jól magam, és most a hangulat is laposak tetszett. Legközelebb nem hiszem hogy elmegyek ,mert nem éreztem magam odavalónak. A régi burtonista társaságban sem éreztem magam odavalónak és most ebben sem. Úgyhogy szeritnem nekem nincs ilyen stílus szerinti társasági hovatartozásom, de mint megtudtam nem meglepő, mert unokatesómnál is kimaradtak a szokottnak mondható kamaszkori bandázások amikről lélektanként tanultunk az iskolában. Sokminden szóbajött ma unokatesómmal. Jelenleg is várom a sütit mert azt mondta süt és majd hoz. Ehheh. Nem taglalnám mikről beszéltünk, bár később annyiban fogom ezt bánni hogy elfelejtem.
Imádok összevissza írogatni, megtudnám normális kerek mondatokban is írni a bejegyzést ha épp ahhoz volna kedvem. Komolyan hiszem magam az átlagnál értelmesebbnek.
No remek befejezésnek tűnik ez a mai végére.
Még egyet, a szombati mozizás ,Doktor Parnassus és a képzelet birodalma (azt hiszem e volt a címe) zseniális volt. Ez a Terry Gilliam aztán tud rendezni. Fantasztikus film volt ,és én azt hittem regény feldolgozás! Gondolhatjátok mennyire megörültem neki mikor megtudtam saját kútfőből jött nekik.

1 megjegyzés: