2010. január 24., vasárnap

Jo e nő

Nos, órákig taglalhatnám mi van ,de mivel én úgyis tudom ,nem részletezem ,hehe. Ha valakit érdekel, az megkérdez ,és én elmondom neki.


Ez itt egy nyálmagazikból összeállított montázskép.
Történt,hogy unatkoztam ,és támadt egy ötletem. Édes öcsém és unokaöcsénk bevonásával kiválogattuk a kintről hozott nyálmagazikból a legszükségesebb, legjobbnak itélt tagokat,darabokat, és végül létrehoztam a saját szórakoztatásom végett ezt, amit lentebb láthattok.

Felhasznált fecnihalom:
összes darab nyálmagazinokból van

Joe Jonas bájos feje , Csontváz Jack-et megcsúfoló emoid masni-csatok (kettő darab) , nyál Márk haja ,modell lány teste hozzá csatlakozó bal karja, azt hiszem Rihanna jobb keze, egy reklám plakát nőjének a nadrágöve, egy csúf dolgokról szóló cikk nyalókája, egy lábujj zónák leírásos cikk második lába ujja, egy nyálmagazinhoz ajándékozott strandtáska képe, egy rúzsosnak tűnő asszem vízilabdázó jó pasinak betett fickó kezei, két modell lány egy-egy lába (nem rémlik hogy valami celeb sztár lett volna mindkét illető közül bármelyik is ,ha igen ,hupsz névtelenül maradtak most nálam) ,egy diara fogalmam sincs milyen cikkhez volt mellékelt ábraként, egy rózsaszín pumafej ami Madonna mellett volt az egyik képen, egy napszemüveg valami híresség fejéről szerintem ,egy vörös tkák levébőől kiszűrt dúsított rúzs ,két ajak ami egy szájhoz tartozott valami herpesz elleni kenőcsös kisrovatból, BLUE Hustler felirat egy fiókból (ennek a nyomtatott szövegnek a megtalálása lévén jött az egész ötlet,tehát ennek helyett kellett kapnia) ,valamint a háttér valami elrontott szkennelés végeredményének a nyomtatott képe lehetett ,mindegy ezt a fiókban találtam ,illetve néhány kis motívum filctollal berajzolva általam véglegesitésül. És szépen montázsszerűen felragasztva a cím,dátum,szerző.
H valaha is megélem,hogy kiállításom lesz, amit nagyon bírnék, csokornyakkendőt is vennék föl talán ,akkor ezt kifogom állítani XD

És ami a hátlapon van ,rövid ismertető a képről:
"nyálmagazinokból összeválogatott vérgúny montázs"



A címről sokat tudok mesélni, először is beszélő cím, Joe nő. vagy Joe nő? vagy Jó-e nő? Értelmezés tetszés szerinti, azért írtam le a benne rejlő többértelműséget ,hogy aki nem értette is értse.



R.

1 megjegyzés: