2011. január 27., csütörtök

Megamind

avagy Megaagy.
Noshát ,nem titok, netbűnőzésbe kezdtem vagy mi ,ugyanis felfedeztem ,hogy online mozizni milyen lehet. Megéri mert egyre drágább a mozi, és én elkezdtem megnézni azon filmeket, amikről lemaradtam és már nem vetítik a mozik. A héten volt alkalmam megnézni a Tangled-et (Aranyhaj avagy a nagy gubanc? asszem így van magyarul) ,a Despicable me-t (Gru) és ma a Megamind-ot (Megaagy).


Tangled:
Egy kedves ismerősöm mesélt róla, nagyon tetszett neki ,és kértem mesélje el miről is szól. Ő megtette és ekkor elkezdett igazán érdekelni a film. Előtte annyira nem izgatott mert nem is igazán ismertem, csak azért érdekelt volna megnézésileg, mert animációs. De felkeltette érdeklődésemet és megnéztem még akkor este ,igen puccsba ment a korán aludnimenős tervem,de nem baj ,mert tetszett. Kedves szeretnivaló karakterek, Disney de tulajdonképpen még türhetőek a tipikus Disney effektek, szép ,kedves történet. És mint ismerősöm kiemelte, nagyon reálisak a mozgások, a testbeszéd nagyon emberi, Disney-től még nem kaptunk ilyen élményt. Kis állatka mint mindig itt is volt, de ami nagyon tetszett ,az a vérló volt ,én csak így hívom, a katonai ló, aki végig üldözte a tolvaj Eugént. Haláli volt. És ,végre olyan történt, hogy mikor leütötték a lovast ,akkor a ló nem loholt tovább, hanem megtorpant ,észlelvén a lovasváltást. Isteni momentum volt számomra. http://www.youtube.com/watch?v=YFr4mo4YXuM&feature=channel

Despidable me:
Régóta megakartam nézni ,de sehogysem jutottam el vele moziba ,de most siekrült megtekintenem és nagyon tetszett. Lényegében a gonosz ember mögött érző szív lapul, egy kedves szeretetet adni képes ember. Ez a történet is szép a maga nemében, de ez sokkal inkább közelebb áll hozzám mint az előbbi. Kötelezően voltak benne kis idióta figurák ,de tetszettek azok a kindertojás forma alakok. A gyerekeket nem szeretem de ebben még azokat is elviseltem. Összeségében nagyon jó a történet és imádtam. Igen,direkt nem mesélek róla mert nem akarom kiírni hogy spoiler veszély. A figurák egyszerűek voltak ,sok volt a gömbölyded forma, úgy értem, Gru egy gömb például ,de jó ez így.



Megamind:
Talán az ő karaktere fogott meg a legjobban. Kopasz és a kopaszoktól félni szoktam, de őtőle nem. Egy kedves, szeretetre méltó figura, akit beskatulyáztak a gonosz szerepébe mert kisgyermek kora óta kiközösítették. Na ez lehet spoiler veszélynek mondható, na sebaj. Az arcmimikája pedig egyszerűen kitűnő. Nagyon finomak a vonások, és kifejezőek.
*spoiler*
Lényeg, hogy végre egyszer a rosszfiú volt a középpontban, átérezhettük milyen az, amikor te választod a gonoszság útját, miközben szíved mélyén jó vagy. Ej de nyálas megfogalmazás volt ,na sebaj.
Szinte már klisészerűen köztudott ,hogy minden városi szuperhősnek van egy örök ellenfele, akit foylton lever a jófiú, a rossz pedig folyton megpróbálja elpusztítani a jót. No, itt kicsit továbbgondolták a dolgot, ugyanis Megamind-nak sikerül megölnie a várost védelmező Metromen-t. (kicsit vicces név, nekem mindig a metroszexuális jut róla eszembe) jó persze tudom,hogy a város nevéből jött a neve na. S itt kezdődnek a bonyodalmak. Egy város, akinek a szuperhősét legyőzte a gonosz. A gonoszé minden. Övé a hatalom, azt csinál amit akar. És, állandó viaskodások híján, bizony unatkozni kezd. Eddig iylet, én még nem láttam, olvastam ,hogy mi van aztán, ha legyőzi ellenfelét a gonosz. Mintha Joker végezne Batman-nel. (ami nem valószínű ,lévén hogy ő játszadozik tudomásom szerint, na de ez már más téma) A történet nem várt fordulatokkal telt, és benne van végig az előítélkezés a rossz irányába, valamint, a városnak hős kell téma. Nagyon érdekes felfogású, és még sosemvolt témájú film. Nekem nagyon tetszett.

*spoiler vége*
A zenék pedig, óriásiak voltak. Megamind zenei ízlése elragadó, és egyezik az enyémmel. Klassz. És akkor már térjünk ki a ruháira is, van stílusa a fickónak. Én imádtam az egész figuráját.
Győztes bevonulás: http://www.youtube.com/watch?v=f0RyXf2Xb60


(igen,ez linket ÉS képet is kap)


R.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése