2010. október 11., hétfő

BALeeeeeek


Fölötte szerepel melyik melyik kézzel hajtatódott végre.
(egyébként csak úgy hozzátenném ,hogy ez a figuráról készült amit a képregénybörzén vettem ,többek között, csodás kis figura, szeretem.)


Ez pedig egy iskolában született dolog. A jó öreg holdfejű frakkos úr.


Hat éve tartó tanulásom eredményei, melyeket itt és most közölni kívántam.
Avagy, az agy összezavarás belefér, nekem nem olyan nagy probléma ha meghülyülök, de ez tetszik ,hogy kétkézzel tudok élni majd. Igen, nem rendszeresen de gyakorlom továbbra is a bal kezem (nem domináns kezem) használatát mindenre. Van akinek (a tévében láttam mittomén mi az igazság) egy hónap alatt siekrült, nos, nekem nem. Én jelenleg egy hat éves gyerek szintjén állhatok a balkezemet illetően,de nekem jó ez a haladás is. Sok minden mást is elkell sajátítanom ,nem tudom minden percemet a kétkezességre szentelni, ez van.


R.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése