2010. július 23., péntek

Tegnap

Előző nap bizarrnak mondható eseményei.
Igen, néha előfordul ,hogy kiteszem a lábam itthonról, most egyedül, és követik egymást a furcsának vélt események.
Hazatérés a bérletfelmutatós busszal. Hát nem egy ember olyan hülye hogy azt hiszi majd jól kicselezi a vezetőt ls felszáll ott ahol leszállnak és akkor jippíí júú nem kell bemutatni a bérletét. Az egyikük különösen ravasznak hitte magát, mikor nem reagált a szólongatásokra. Külföldinek ,illetve elmeháborodottnak lehetett hinni, fej nem is tudom minek hívják azt a mozdulatot kommunikált, igazi tahóarc volt, egy kedves nő felajánlotta hogy ad neki jegyet csak hadd menjen tovább a busz. Aztán mikor tahóarc nyafogott hogy leszáll ,de akkor nyissák ki neki a hátsó ajtót. Igen, csak a hátsó ajtó volt jó neki mert az volt az egyedüli zárt ajtó. Majd duzzogva, vérig sértve leszállott csakvalahára.
Faházi. Még jó hogy felismert és rámköszönt, merthogy nem néztem körbe a héven annyi szent. No, Faháziról az alábbi linken át lehet többet megtudni: http://vanezigy.blogspot.com/search/label/Fah%C3%A1z%2FFajoe
Meleg párt még nem volt alkalmam látni, hát most igen,vagy csak nagyon jó barátnők, merthogy manapság sosem tudni már. A túlzsúfolt villamoson, a szemem sarkából úgy láttam hogy odacsókol egy lány a másikra, majd kiderült ,hogy csak a rágót lufizgatja. Ám aztán megláttam hogy egymás kezét fogják. Majd ,szinte direkt hogy még többet lássak, leültek, egyik a másik ölébe. Semmi bajom nincs ezzel, csak eddig még nem láthattam ilyet. Úgy látszik, nyáron többet látni emberekből mint egyébként.
Majd figuravásárláskor az egyik eladó végig követett minket és mondta a hülyeségeit, valamint kipróbálta a felhúzhatós játékok némelyikét, meg valami Crash-es kicsi játékot, na ez utóbbit én is megpróbáltam a hatására, hát nem ment, túl kicsi volt én meg nagyobbakhoz, olyan playstation méretűekhez vagyok szokva, engem kicsit zavart hogy nem tudok zavartalanul vislatni a figurák között ,de a végére azért mégiscsak vicces volt. Biztos a meleg tette vele ahogy ő is mondta. Meghát ,halál unalmas lehet ,bizonyára nyáron sokkal kevesebben járnak oda vagy nem tudom ,mert akkor inkább feltűnően sokak fordultak meg ott. Szóval bizarr.
Aztán, a hazaút, nem jut eszembe mi furát láthattam akkor. Hitemmel ellentétben igenis sokan szálltak fel arra a hévre amire mi is. De egyébre most nem emlékszem.
Strand, nem tudom mennyivel jobb ott, oké hogy van ott víz, de, aki megtudja fizetni annak otthoni medencére is valószínűbb hogy futja. Valamint, ott is süt a nap, ott is meleg van, annak érdemes odajárnia, aki nem kertes házban lakik.

Két férfi az ágy alatt nagyon mókás kis történet ,csak a vicces címe miatt vettem meg, de maga a sztori is tetszetős. Még ilyet.

Na elég a bölcselkedésből.

R.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése