2009. augusztus 6., csütörtök

pumkings scream

Hosszú idő óta ismét képregényt rajzolásba kezdtem. Sajnálatos módon most nem jöttek maguktól az ötletek ,mint egykor. Szomorúan tapasztaltam hogy fantáziám elhalófélben van. Úgy vélem ötleteim akadnak ,kidolgozás is akad némelyikhez ,de van, ami csak figura, történet nélkül. Olyan sajnálatos dolog ez.
A vihar elvitte az internetet, de pár órája az visszajött, így tudok most írni ide is. Amíg nem volt internet tök jól elvoltam, kártyáztam a gépen, képregényt rajzoltam, tanultam a marketing vizsgára, gitároztam ezt is hosszú idők óta először ismét, rendet raktam, és befejeztem a Carnivale első évadját. Valamint teázó társat varrtam magamnak a teás asztalomhoz (Kalapos sajátosan ,kicsit másoltan mástól)
Megint egy csomóminden van amit szeretnék venni. Idő van, pénz nincs, de attólmég utánanézhetnék hol és mennyiért kapni azon holmikat mink nekem kellenének. Egésznap itthon voltam. Most hogy így nézem mimindent csináltam míg nem volt net, meglepődtem. Kábé másfél napig voltunk nélküle ,és egész sok mindent csináltam. Azthiszem jobb lesz ha az internet használatát mellőzöm és korlátozottan használom, mert úgy sokkaltöbb dolgot teszek.
A Prince of Persie első részét is elkezdtük játszani ,és egész jól haladtunk. Sajnos most elakadtam mert néhány homok pasi nem hagy élni, mindeközben egy íjazóó nő fél méterről lövi a nyilakat az ellenfél semébe, közben az apám is homokharcossá vált vagy mi, szóval a főhős élete nem fenékig tejfel, a nevét se tudom, elneveztem Price-nak. Hasonlít a prince-hoz, ezért.
Na asszem mára ennyit. Egyébként Morrowindezhettem is volna, meg elkezdhettem volna olvasni az Alíz Tükörországbant ,hogy mire ki jön Tim Burton változatban tudjam a teljes sztorit. Láttátok a trailerét? Nekem nagyon tetszett ,de igaz elég kevés derül ki belőle, egy trailer tartalmasabb szokott lenni. Most úgy magyarázok mintha szakértője lennék a dolgoknak, pedig nem is.
Itt ég két gyertya, remélem nem üt ki tűz. A Titkos íróasztalomat is használhatnám ismét alkotásra. Lehet hogyha folytatom az életem javítását, és ama többéves tervemet ,miszerint rendbeteszem az idegeimet, akkor lesz időm mindenre, amire szeretném ha szánnék. Igyekszem normálisan élni. Bár tény, hogy a társaságban én vagyok az egyetlen normális.

Vége.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése