2009. július 12., vasárnap

wuuhuuhuhuhu

http://www.alexcf.com/blog/ ,egyik kedvenc hajszálam csudás munkás blogja. Egy másik kedvenc hajszálam által ismertem meg Alexet, akit majd befogok magamhoz és otthonomban fog élni ,és szépségekkel fogja feltölteni a lakásomat. Ő is többekkel. Családom és egyéb állatfajták szépséges egyedi és már-már szinte van ami, utánozhatatlan munkái mellett.

Közel egy hét a tóparti turistákkal zsúfolt, korombeli részeges fiatalokkal teli helyen a drágalátos imádnivaló családommal. Utána semmi szünet, egy hétvége két kedvelt barátommal ,hál istennek ma hazament mind ,van egy kis nyugalmam. Végre újra egyedül édes magányomban önnön lényem untalan társaságával. És a gondolataimmal, amik miatt mindig idegeskedek. Legalább míg nem volt nyugtom, nem jártak a fejemben a mindenféle hülyeségek. Hej Sára rosszul lett, mert a szoknya hosszú lett! Nem, sajnos ez csak egyike a legkisebb problémás gondolataimnak. Sajnos az a homeopátiás nyugtató amit nagynéném ajánlásával kezdtem el szedni, ehet hogy rosszul ,mert a használati útutatója nem volt már meg, nem hatott és ugyanúgy idegeskedtem. Az egyhetes családi nyaralás ,és a baráti hétvége alatt is. Na farbaj. Majd egyszer meglesz a számomra is megfelelő gyógymód. Azt hiszem nekem társaság kell mert elűzik a gondolatokat,de nem bírom sokáig összezárva a legdrágább ismerőseim társaságát sem, vagy valami jó nyugtatószer kell. Nem tudom. Huhh azthiszem túl sokat írtam és már-már túl személyeseket, biztos mert olyan blogokat olvastam. Nem szeretném megnevezni névszerint kikét, mert ez közhely és nem akarok mégtöbb problémát. Hajajj mára ennyit. Igen, eddig nem nyíltam így meg a blogomon.

-vége

R.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése